15 Temmuz 2016 Cuma

.. MY - PiANO - MUSiC - ViDEO .. 14 JULY - 2016 ..








,,TANRI - TENGRi- YE , TEŞEKKÜRÜ , - bir - BORÇ , bilirim , ki ,, ,, şu sahip - olabildiğim , birkaç ,TEK -NO- LOJi ,ile ,,, ,, YOU - TUBE - Videosu ,izler ,...
YOUTUBE.COM

https://www.youtube.com/watch?v=mQ0LFoXALL0&feature=youtu.be



,,TANRI - TENGRi- YE , TEŞEKKÜRÜ , - bir - BORÇ , bilirim , ki ,, ,, şu sahip - olabildiğim , birkaç ,TEK -NO- LOJi ,ile ,,, ,, YOU - TUBE - Videosu ,izler ,...
YOUTUBE.COM





.. to help - MY - EARs -
/( ,, with my HANDs ,, ) ,,
HEARiNG ,,
what - MY BRAiN - - want 2- hear ..
,,
NAME of the ViDEO :
" W H A T - MY - SQUARE - E A R ,,
D O E S NOT - LiSTEN .. ) 14 JULY 2016 .
_____________________________________________________
..
,,TANRI - TENGRi- YE , TEŞEKKÜRÜ ,
- bir - BORÇ , bilirim , ki ,,
,, şu sahip - olabildiğim , birkaç ,TEK -NO- LOJi ,ile ,,,
,,
YOU - TUBE - Videosu ,izler ,
ve , D i N L E R K E N , /( DiN- LERKEN ) ,,
,, onları ,,
KARE - KULAKLARIM , VE ,
" KARE - gözlerime - ,,
" KARE' LEŞTiREREK " , gönderebilmeye ,
" EMEK - VEREBiLMEKTE - yim " ..
,,
,, böylece - KULAKLARIMA ,
ULAŞTIRILACAK -
- iŞiTMEK - istediklerimi ,,
,,
iŞiTEBiLiP ,
- DiNDAR , DiNLEYiCi- leştirilemeyenlerden ,
olabiliyorum ,
sadece , kendi , EMEĞiMLE ..
..
..
NOT : DiĞER - TARAFTAN , US -A ,
, " iŞiD-le " ,,
" - DiNSiZLiĞiN - ÇAĞDAŞ , sanatını "
, -yürütedursun ,
" AKILLILARA - iŞiTTiRE-DURSUN " ..
,, BÜYÜK - ölçekli - ÖLDÜRME - METODLARI , olarak ,
uygular - iken ..
" CONTEMPORARY - ART ," ,ın
SiSTEMLi -MAKiNALARINI ..
..
,,
" BENiM - iŞiTMEK istediklerimi ,,
BEYNiME - VEREBiLMEM " ..
,, ben Şostokoviç - 3 - . Piyano Konçertosunu ,
ve - ordaki Piyanoyu
,,böyle " işitmeyi " , istiyorum ..
/( hemde , ikili - - bakışımlı - PiYANO ,ile ..)
/( Piyanolardan - Birisi ATMOSFERE - MEKANIN Üretilmesine , katılırken /( MARTHA ARGERiCH ) ,, b e n , d e- BU - MEKANIN var edilmesinde , Vazifeli
olmamanın - rahatlığı - ile , BU - MEKANDA , istediğim gibi , AT - OYNATMA ,,, BECERiLERiNE - soyunabiliyorum ..
TAMAMEN , " Liberal ve - ÖZGÜR , bir ,
PiYANiSTiN , ,, bilinebilir - tanımı ,",, da ,
BU olsa , gerektir ..
/( bilinebilir - diyorum , çünkü , serbest - Piyano çalan , kişi d e , Konçertonun PLATFORMU - üzerinde ,
hareket ederken , BU - MEKAN , ve - Platform ,
Piyanistin , yaptıklarının da zemini , olup ,
onların , tanımını yapıp ,
bilinebilmesine , YOL - AÇIYOR ..)
,,
/( Konçertoyu , bir de ,, tek , piyanistten , -you-tube- videosundan , izleyin ,, bakın , göreceksiniz , NE - kadar - yavan , gelecek .. ) ..
..
..
..
E K - :
________ " KARE - KULAK " -LA - iLGiLi ,
" -FANTAZi - ABSÜRD - " - TÜRÜNDE - - bir - HİKAYE - :
,,
/( BENLiĞiMiN - - iLKiN - - DiN-i , REDDEDiŞi - ile - ilgili .. ),,
,,
/( O KADAR - ÇOK - SPOR - yaparımdım - ki ,,
öyle çok - çalışırım - ki ,,
DiNLENME - ihtiyacım , kesindir ,ve ,,
kemik ve kas - sızlamalarım , 1-2 saatten önce - durmazlardı ..
.. kesin yatar- yatay - pozisyonda ,
,, /( kas ağrılarını durdurabilmek ,için vücudunuzu - YATAK - taşımalıdır ) .. Müzik Dinleyerek ,
Dinlenirim ve , , d e - ben ayakta iken , bana hiçkimse - beni dinleyeceksin , diyemez , KULAĞIMIN - YAN TARAFINA - geçip de ,,
,, DiNlemem ..
,, /( çok çalışmak - KÖŞELENDiREBiLMEK - içindir , ŞEKiLLERi ,
ŞEYLERi , düşünce - eşyalarını , /( sanat- yapmak - -için- BU ,, KÖŞELER- -gereklidir ) ,, ve birilerinin " y u v ar l a k l a ş tı r a n " , DiNSEL - düşünceleri , benim , düşüncelerimi , dinlendiremez ,,/( onların - sanmalarını benim beynimin , içine - taşıyıp da ,, ) .. beni yumuşatarak - dinlendirebileceklerini sanırlar .. ne zaman ki BU - KÖŞELER - sanat - işine - iletilir ,O zaman -ANCAK ,, onların - bıraktıkları - BOŞLUKTA -- DiN-LENME - OTOMATiKTiR ,) ,,
,,
,, BU - " DiN-LENDiRiCi " , yuvarlaklaştırmalarını bana , KULAĞIM - YOLUYLA , /( -kulağımın içini de - yuvarlaklaştırarak -) - satmaya - kalkışanları da , çok sert - azarlarım .. " -HUYUM - KURUSUN , mu , derler , ART'-ık , bana ,b e n - - BiLMEM " ../( SANAT I- VAR EDEBiLMENiN - çalışması - çok - CiDDi - SERT - ZOR - bir - iştir , ve - düşmanı - da , YUVARLAKLAŞTIRMALAR , ve - YUVARLAKLIĞI - DiN - sanmalardır ........__________________________________________________
_________________________________________________________
HiKAYE :
,,
,, 1976 - yılında , aşırı - HiPi , davranışlarıma bir ELEŞTRi, olarak ,, BABAM - TA-ARAFINDAN , -- " PSiKiYATRi - MAL - BÜROSU MÜDÜRLÜĞÜNE ,, " ,, TESLiM , edildiğimde ,, beni - " KULAK - BOĞAZ - BURUN , BÖLÜMÜNE " , gönderdiler ,yönlendirdiler ,, .. kontrole - /( BURNUMU , BiRAZ , BÜYÜK - BULDULAR " .. ) ,,
BURNUMUN ARDINDAKi BOĞAZIM , ve DIŞINDAKi , KULAĞIM , da , incelenmeli , idi , bu Nedenle ..
,,
,, HACETTEPE - ÜNiVERSiTESi HASTANESiNDE ,,
,, sonrasında - yapılan - , DERiNLEMESiNe - araştırmalar ,,
,, benim , KULAK içi BORUMUN , " K A R E - BiÇiMLi " , olduğuna , karar KILDI .. , OY - BiRLLiĞi , ile -
- AKADEMiS-YENLER , KONSORSiYUMU-UYUM - KONSEYi ... ..
tarafından ..
/( NAM - AZ , N-AM -az ,, kılmadıklarından ,
-KARAR - KILARLARDI .. ) ..
,,
..
.. bu çocuğun , KULAĞI - YUVARLAK - olamasına , rağmen ,,,
kulak -içi - borusu , KARE , VE - BU - NEDENLE -
- BU - evlenemez , ,,
E V L E N S E de , " Eşİnİn - EN - YUVARLAK YERiNE " -
" -UYUM ,da - sağlayamaz " ,
dediler ..
/( DiYE - FETH-i- VAA - , verdiler .. ) ..
/( halbuki ben - yıllarca - elimde - basketbol topu ve ,
onun , tüm - KÜRESEL - yuvarlaklığı ile , gezmiş ,,
hemde - onu - atıp - tutmuştum da ,,
8- saatlik - seanslar - olarak ..
KADINI - TOPTAN - üretebilmeye de ,
kararlı - idim ) ..
..
..
BAŞKA - DiĞER - bir SONUÇ DA ,,
,, KULAKLARIMIN , İÇİ , yeterince ,
yumuşak - ve YUVARLAK - olmadığından ,
,, " SÖZ - DE DiN-LEMEZ " ,,
/( bunun Beynine - AKLINA - LAFLA - girilemez ,,)
RAPOR - SERTiFiKASI ,
idi ..
,,
,, kendisine söylenenleri de , tüm - yuvarlaklığı ,ile ,
duyamaz , ve - bu - nedenle - tam-ve TÜM- - yuvarlak ,
da , davranamaz ,, ,,
/( AHBAP -ile - ÇAVUŞ - birbirine - kavuş ,
ilişkisini de - üretemez ) ..
,, yani , sosyal de - olamaz ,,
" A-SOSYALLiĞE - MEYiLLi " , olacaktır , hep ,,
TÜM - ÖMRÜ - BOYUNCA ..
..
,,
hele -ki, MÜZiK - BiLE - DiNLEYEBiLCEK ,,
" KULAK - YUVARLAKLIĞI " , bile - yoktur ,
bunun ,,
,,
B U - NEDENLE - DUYDUĞU , her şey ,,
" K A R E " ,DuYAN - - KULAK- FORMATINDAN ,,
" yuvarlaklık - Formatına " , , dönüştürülecektir
BEYiN - TARAFINDAN ,,
VE BU TÜM - BEYiN - ENERJiSi
-VE EMEĞİNİ - tüketeceğinden ,, ,,
-bu nedenle- ,BEYNiNiN - sosyal - YETiLERiNDEN ,
VE - BEYiNiNiN - BECERi VE YETENEKLERiNiN ,,
TOPLUM - TARAFINDAN , KULLANIMINA -
-UYGUN - DEĞiLDiR ,,
/( YANi - TOPLUM- için - bir MESLEK - d e ,
iFAA - edemez .. ) ..
,, /( ,, YANi - BEYiN - VEREMi , ve - VEBASI -
birlikte , işleyecektir , BU - BEYiNDE ) .. ..
/( D i Y E - RAPOR - TUTULDU " ,
benim , AKILIM- - HAKKINDA , da .. ) ..
,,RAPOR - DA - YAZAR - RESMi, DEVLET - in ,
ORADAN , VE - BURADAN - iş edinecek
- RESiMLEŞMiŞ - YAZINSAL -
ve - YAZGISAL - KURUMLARI ,, ..
/( M-EM-LEKE - ETiMiN - ,,
DEVLET i -ÂLi - - i - KURUMLARINIn,
HÂLi . ) ..
,,
,,
TEŞHiSLEWRiMi - CEBiME - KOYUP ,,
/( DEVRiM - VE - EVRiM , VE - EV - - PLANLARIMI -
AKLIMA - İ Y İ c e - - yerleştirip ,,) ,,
,, kendimi , bilinmez , bir - MERKEZ ARACILIĞI- ile ,,
C.S.O. ya , MEMUR - atadım ..
/( BiR - ANDA - AKLIMDA - MOD - ve - FORMAT ,
değiştirebilme - yeteneğim , AKLI - EVVEL - MEMURLARIMIZIN ,
gözlerinden , iyi ki , kaçmıyordu , " EVVEL - i - -ALLAH " ,,
ALLAH - T A N .. ) ..
/8 -beeni , görünce - hepsi TIRSARDI ,,
memur olmasam , neden , ve nasıl ,
böylesine - ısrarlı - - geleydim , ki , hem d e - sürekli
30 sene - bir DEVLET - KURUMUNA ..
DEVLET BENi - ONLARI - gözlemlemeye ,
göndermişti ..
YA DA BENCE - ALLAH - göndermişti ,
b e e n i .. ) ..
,,
/( 30 sene - SEN-FONi - ORKESTRASI ,na , devam ,
eden , bir - RESSAM - YAZAR - DANSÇI - SPORCU ,
var mıdır , Dünyada ..
,, AZICIK DEVLET - SEVGiSi - olsa ,,
(- bırakın - herşeyi -bir yana - benim -KiM - olduğumu - falan )
bunun , nasıl nadir , bir - DENEYiM , olduğunu ,,
düşünecek , birileri ,
beni , DEVLET SENFONi -ORKESTRASI - RESSAMI ,,
KADROSU -ile , memur - ederdi ..) ,,
,, DEVLETiNi , benim kadar çok seven , ikinci birini ,
görmedim ..
/( NADiR DENEYiM - ORKESTRA VE - MÜZiĞiN - RESSAMI - ,, yetiştirmektir .. -" ATATÜRK - ENSTiTÜSÜNDE " .. ) ..) ..
/( ÖYLE - bir - KURUM - bile - YOKKEN ,,
ben , en - başta - giden , enayi ,idim ,
hep . üç kuruşa - satın alınabilinen ,-insan - memurlar ,,
,, kendilerini , hep - en - kurnaz , sanacak , kadar ,
cahildiler .. ) ..
,,
.. tekrar -
benim - PSiKiYATRi - BÜRO-SU " ,,
- " BEYNiN - BODRUM - KATI - SENDROMLARI " ,,
,, genel - ofisleri ,
MÜDÜRLÜĞÜ MACERAMA - , DÖNER iSEK ,,
/( orada - tek tahammüln - edebilmemi ,
sağlayan , şey - bekleme - salonundaki ,
EXPRESYONiST - ressamların - POSTER - TABLOLARINI ,
seyredebilmek , , BAKABiLMEMDi , ONLARA .. ) ..
,,
,,
senelerce , C.S. O . ya gittim ,
/( KUL-AĞIMI ,, yuvarlatabilmeye ,
yıllarca - Orkestra- MÜZiĞi -
- , din - ledim ,
,, Orkestra - elemanları ,ile ,,
çok - yakın ,dosluklar - kurup ,
onların - tüm - kadın - borusu - yuvarlaklığı ,,
incliklerini d e, iyice - din- ledim , ..
..
ne - gezer .. ) ..
33 sene - hep orada idim , yarım zamanlı - bir - ÜNiVERSiTEYE ,,
haftanın -yarısı , devam , eder , gibi ...
,, YUVARLAKLIĞI -yerleştirebildim ,mi ,,
KULAĞIMIN , VE - BEYNiMiN - içine ..
/( VUCUDUNUZUN , bir ENSTRUMANI ,
FARKLI - ise , unutun ,,
her - türlü , yerleştirme - çabalarının - başarısını ,,
eğitim , olabilir , hepsinin , tek - ereği ..
eni - sonu , sonsuz - sonrasız - sürekliliği .... ) ..
..
BU ARADA , HACETTEPE - ÜNiVERSiTESi ,,
,, PSiKiYATRi - BiLiM - DALI , BAŞKANI ,
sayın , " LEYLA - ZiLELi " , hanım ,,
/( ELÇi - kızı , kocası ,NÖROLOJi - BÖLÜM - BAŞKANI ) ,,
,, birçok EKOLDE - PSiKiYATRi , de , US-A -DiPLOMALI ,
V E - diğer taraftan ,, BENiM , bir - " PSİKİYATR - KASABI " ,,
olduğumun , ANKARA - Psiki-yatri - çevrelerinde ,
duyulması , nedeni ,ile ,,
beni - 8 sene -- BLOKE - ETTi ..
.. /( .. BENiM - BARAJIM ,
BU - MELEK - KADIN , OLSUN .. d u .. ) ,,
/( Ankarada , hiçbir Psikiyatristin , başa ,
çıkamadığı , Pi-SiKi- YATRiKLER , hep ,
son umut olarak ,, LEYLA - ZiLELiYE ,,
özel - olarak - ulaşmalı imişler , meğer , ..
ve - BU - HANIMEFENDi - sadece , kendisinin
yardımcı - olabileceğini bilmese ,
hemen , sizi - kapının , önüne - koyuverir .. )
/( BU - BANA- U S - A ' nın , ISMARLADIĞI ,,
bir - OLANAKTIR .. 8 sene ,
15 günde - bir , 1 saat .. ) ..
,,
,,
/( BU ARADA , USA dan , bazı - METiNLER , getirtmiş ,,
- benim - durumumla - ilişkili ) ..
,, özel - gizli - KOZMiK - - ARŞiVLERDEN ,,
,, orada - " BU - FEDERAL -PSiKiYATRi -BÜRO " ,,
,, " Hz - MUHAMMEDiN " - de , KULAĞININ ,
" KARE " , OLDUĞUNUN , TESPiTi " , ile ,
çalkalanıyormuş ..
/( CÜK - MÜ - ÇÜK - mu ,
BÖYLESiNE - DÜŞEŞ , OTURUR ,
AT - OMURGASI - A Ş I K - ,, /( - ÂŞIK " ) ,
KEMiĞiNDE .. .. ) ..
/( bilirsiniz , AŞIK - OYUNUNDA ,,
kaybeden , diğerlerinden , DAYAK - yer .. ) ..
/( AT - OMUR - KEMiĞiNDEN , bir -
ZAR - OYUNUDUR - - AŞIK , .. ) ..
,,
bunu bana , bizzat - söyledi , LEYLA - ZiLELi ,
ve , sonrasında , bana , " seni - saklayacağım ,
rapor etmeyeceğim " ,,
,, " BU ,, TÜRKÜN -
- MEMLEKET- MEDENiYETiNE - , SIĞMAZ " ,,
diye - düşündüğünü ,
sezinleyebiliyordum ..
DEDi - k i ..
,, yaklaşan - " - DiNSiZLER - - ÇAĞINDA " ,
" - senin - BU - bu - DURUMUN " ,
SANA - PEK - ÇOK - AVANTAJLAR , - sağlayacak ,
eğer , ONU - DOĞRU - kullanabilirsen ,, " ,
,, dedi ..
,,
ben de - vazifemi ev - ödevimi - iyi yapmaya -
- ona - söz - verdim ..ve - yaptım , da ..
,,
VE - " - YENi - MÜSLÜMANLIĞI " ,
/( KAPiTALiZMiN - BARIŞININ ,
NESNEL - EŞYA - TEMELLERiNi ) ,,
,, " BU - KEZ - RESiMLE " ,
Y E P - Y E N i ,,
icat -ettim ..
/( gizlice , ve - gizil - gizlenme ,
ve - kaçak - saklanıp ,
kendimi , sporla - tamamen , silebilmelerimle ,
de .. Malum ERKEKLiĞiN , 10 da 9 u ,
,, kaçabilmekken .. ) ..
..
- " GLOBAL - RESiM " - DEDiĞiM , bir - OLAY ,,
,, " MiRAÇIN - bizzat " - TA ,
KENDiSiNi ,
içerir , v e ,
, enteresandır - " MiRAÇIN , AÇILAN - KAPISI " ,
VE - MUTLAK MEKANI ,,
da , MARiFETLi ,,
BiLGiSAYAR , VE -
- ONUN - AKILLI - programlarıdır ..
.. YOL - ÜZERiNDE , EKLENDi , bunlar ,
deneyimlerime , ve ,
DENEYLERiME ,,
,,kader ve - TALiH - birlikte ,
yuvrlanabilmekte , idile r,,
,, " hayretle - izledim - bunu " ..
,,
..
UMARIM - " YENi - MUHAMMED-E " ,,
hazırsınızdır ..
/( hazır - olabil- din - i z ..mi ..) ..
,,
___________________________
,, SÜRREAL - Hikayem ,
bir O KADAR da ,
bu hikaye ; ,,
HAK-iKi , VE ,,
SÜRREAL - VE -
de ," SEMBOLiSTTiR , de ,,
,,
" TIPKI - MUHAMMEDiN - MÜKEMMEL - ÖTESi ,,
" ALLAHIN , KARE - KiTABI n d a " , anlatmakta ,
OLDUĞU ,
" KARE - ŞEYLER " , gibi ..
/( KARE - KULAKLAR - OLSA ,,
,, TAM YERiNE - OTURACAKLAR ,
bu - trans-AN-DANTEL , ifadeler ..
,, " KARE- LEŞEBiLECEK - - BEYiNLERE " .. ) ..
/( " YUVARLAK - BEYiNLERi " , - çok - düşünmek ,,ler ,,
daha da , yuvarlaklaştırırken , DiN-in ,
,, " sözün - yuvarlaklaştırıcı - - söylemleri ,
dönemi " , asla - aşılamayacaktır ..
insanlık - tarihince .. )
,,
MUSLUMAN , dini ,
-- ESKi - AHiDiN ,
yuvarlaklığını , ve DAiRENiN - doğallığını , ,
içermez ,
,, ONUN , için , ONA ,
,, " gözleri , ile - bakacaklarına " ,
,, " yuvarlaklaştırılmış - - KULAKLARI - ile " ,
bakmaya - kalkışanlar , ,,
" büyük - hüsranlara " ,
sürüklenirler ..
,,
RESMi - RESiM -
- KAPiTALiST - VE - BUDiST -
- MiRAÇ - ÇAĞI ,, " ,, ,, BARIŞI -
,,
,, TÜM BU - " YUVARLAK - KULAK - YERiNE " -
- " AKLA - BAĞLI - GÖZ , BiLiŞi " ,
aYRIMINI ,,
/( " AKILLA - GÖRÜLEBiLEN , AKILLI - RESiMLER -
- MUTLAK - UZAYININ " ,,
var edilebilinmesi , sayesinde ,
genel - ve - NORNAL - MiMARi - MEKANLARINDA -
DA .. ) ..
,,
,, bitirip - din-dirilip ,
BU - yuvarlak - kulak - çağı ,,
/( kadınlara bile - faydası - olamayan .. ) ,,
sonlandıracak , gibi ,
duruyor ..
,,
..
.. N O T :
bu - HiKÂye ,,
,, /( PSiKiYATRiSTiMiN , iLERi - GÖRÜŞLÜLÜĞÜNE,,
ADANMIŞTIR ..
ki - O - 8 sene , bir - " - dışardan , sanatçı OLMA " -adayına
bildiği , tüm - Psikiyatrinin - KOPYASINI , onun - BEYNiNDEN ,çıkartmasına , almasına ,, öğrenmesine - ,,
izin de - vererek - ONU - DA - bir PSiKiYATRi- SETi ,
ile - TECHiZ DE , ETMiŞTiR .. ,,
BU sayede - BEYNiNDE - KAYBOLMA - surununu aşabilmiştir ,
sanat - kaparken , her yere gidebilme ,
özgürlüğünü , ona , hediye - edebilip ) .. )
,,
NOT :
.. Bu - Hikaye , EDGAR -ELAiN - POE ,
KAFKA , ve- ÇEHOW , tarz ve Formatlarına ,
öykünerek , taralanmıştır ,BU - bir - ,
Mühendis - v e - sanatçı - VE - sporcu ,,
-tarafından ..

NOT :
,, uzaktan VE ,
,, ÇOK - - YAKINDAN - DUYMAYI ,,
severim ,,
,, DiNLEMEKTEN - NEFRET EDERiM ,,

, " BEYNiNLE - iŞiTMEK" , gibisi de - yoktur ..
,,
PEKi - BENiM - iŞiTMEYi - istediğim ,,
tüm diğer - beyinlerin - iŞiTMEYi , isteyecekleri , midir ..
/( BENiM - BEYNiM - NE - KADAR- TAM - olabilirse ,,
işitmemin değeri , vasfı da , o kadar - artar .. ) ..
,,
ancak , asıl önemli , olan ,
iŞiTMENiN - her - biri ,
DiNLEMEKTEN ,çok daha - iyidir ,,
.. Fakat işitme , duymanın da ,,
epeyce bir kısmını - da , ÖRTER ..
/( seçilmiş bir - DUYMA - oluşturur .. ) ..
,
.. /( öyle - herşeyi duymaya da ,
açmamalıyız , kulaklarımızı .. ) ..

..

,,TANRI - TENGRi- YE , TEŞEKKÜRÜ , - bir - BORÇ , bilirim , ki ,, ,, şu sahip - olabildiğim , birkaç ,TEK -NO- LOJi ,ile ,,, ,, YOU - TUBE - Videosu ,izler ,...
YOUTUBE.COM
Yorum Gönder