26 Haziran 2016 Pazar

11 JUNE 2016




,,ÇOCUK - SAATi, KOROSU , idik ,
ANKARA - RADYOSUNDA , 8 , sene ..
,,
,, ÇOK ŞARKI Söyledik ,,
çok Şarkı , SÖZÜ , ezberledik ,
BU - çocukluk , ve, gençlik ,
yıllarımızda ..
,,
sonra , Hayatla , Karşılaştık ..
,, VE - POP , MUZiK - Şarkıları , v e ,
sözleri, YERLEŞECEK ,
HAZIR - bir YER - BULDU ,
BEYiNLERiMiZDE ..
,,
,,N O T E :
ŞARKI , sözleri , " bana ,- EMiRDiR " ,,
düşüncelerimin ,ve , beynimin ,
içinde ..
..
BU , ŞARKI , DA ,
bana , EMRETMESiNE ,izin ,
verdiklerimin , E N, BAŞINDA ,
gelenlerden ..
..
,,
BANA ,iLK - SÖYLEDiĞi ,
,, " MÜZiĞiN - ÖLDÜĞÜDÜR " ..
..
..
Aynı zamanda da , ULUSAL -DEVLETiN - ÖLECEĞi .. ni
söyler ,, özellikle -
,, " babası , MEMUR - olanlara " ,
, bir , ÖNCELiKLi - - TAVSiYE ..
..
..
BEN DE - MÜZiĞiN , öleceği KEHANETi,
üzerinden , yürüdüm ,
/( ŞARKIDAEMREDiLDiĞi ,gibi ) ..
VE , KENDi, MiLLi - BENLiĞiM , DAHiL ,,
,, MÜZiKSEL - LEZZETLE ,ilgili,
herşeyi, ÖLDÜRDÜM ..
,,
..SANATIN MÜZiK OLMADIĞI ,,
onu yaratabilmek ,için ,
" MEMUR -KENDiMi " , ÖLDÜRMENiN , DE ,
UÇURUM KENARLARINDA DA ,
E P E Y C E - çok ,
gezinmeli , iD- iM ..
,,
..
SONUNDA , YETERiNCE EZDiM , kendimi ,,
/( SANATA , ÖZÜT - gerek , ezilmeler sonrası oluşabilen )
/( MEMUR -ise, MOBiLYA MUTLUĞU ,
VAZiFESi , bilir .. )
/( bu ,demektir , ki, hiçbir kimse ,beni ,
benim kendimi , ezdiğimden , daha çok ,
ezemeyecektir ,,
sanatın eziği de bir daha ,
-ASLA- - MUTLU - OLMAYACAKTIR ..
VAZiFESiNi YAPANIN - MUTLULUĞUNUN ,
FiLMiNi, yeterince , seyrettim ,
kendi , MEMUR- AiLEMDE ..) ..
..
..
BU , NEDENLEDiR - ki,, ,,
ŞiMDi , bile , insanları ezenler , bana , çok ,
amatör , gelirler ..
/( - EZERKEN DE ,
EZME -METODLARI ,ile de ,
VE - EZDiKLERi ,için - DE .. )
.
" TOPLUMLARIN , BiRLiK -içinde " ,,
- EZiLMELERi DE ,
çok , Arabesk , bir - SÖYLEMDiR ,özde ..
benim -için ..
/( eziliyorsak birlikte - eziliyoruz - NASILSA .. )
..
HERKES KENDiSiNi , EGOSUNU ,,
BENLiĞNi , - " SENLiĞiNi " ,
" S E N - F O N i S i N i " ,,
kendisi ,
EZECEK ,YiNE - KENDiSi , İLE ..
KENDi - VUCUDU , i l e, silecek ,
ORTAK- EGO- KiMLiĞiNi ..
,,
/( ,, " arabesk - olan " , kendisini , başkasına ,
ezdirmeyi düşünebilmekle , , başlamakta .) ..
/( BENi YALNIZ - BEN - EZERiM ,, .. ISSIZ -
VE , SESSiZ , bir şekilde,
ve bu esnada , AĞZIMI , da , AÇMAM ..
,,SES DE ÇIKARTMAM ,,
/( .. ANLAM , içerecek - bir -SES - ..)
,,
,,isyanlarımı - küfürlerimi de, sessizleştirir ,
ve - TOPLUMA - SES VERMEMEK ,için , bastırırım ,
yazılarımın içinde ,
ve ODAMIN - BETONUNUN ,içine ,
gömerim ,,
KADIN , BACAK - araları - yerine ..
- kadın uçurumunun çığlıklarına da binmemelisiniz - ,
sex- sesinizi - daim -kılar ,
susamazsınız , kendi ,sessizliğinize ..
niye , ,, sex -sesi -Hoporlörünü ekleyeyim ,
PROTEST - CAMiASI - Minaresine -
VE - DÜNYASAL - SESiME , d e.." ..
..
..
YAZDIKLARIMI , YAYINLASA idim , her halde ,,
" BiN - sene , MÜEBBEDE - MAHKUM , edilirdim ,
benim MEMLEKETLiLERiMCE .. ..
,,bunun yerine , RAHAT , BIRAKIRSIN ,
onları ,sessiz-ıssızlığınla ,,
ki, MEMLEKETLERiNi ,
daha , MÜKEMMEL,
taşıyabilsinler , tüm AĞIRLIĞINI ,
hissedebilerek ,
KENDi, SIRTLARINDA ..
,,
bunun yerine d e,
BEN , KENDiMi ,,
F-F-F ,, TiPi ,
" BETON - ODAMA , MAHKUM " ,,EDiP ,
üstelik - TiBETE , TAŞIDIM ,
BU , B U ,
MAHKUMiyetimi d e ..
/( TiBETLi - RAHiP - BURADA ,
ise , TAVANDAN DA , - TABANDAN ,
DA , KAFAYI , ÇOKTAN ,
yemiştir , zaten ..)
/( NE - Tiyatrolar -oynadım ,,
PSiKiYATRi - OKULUNUN - HAYRINA .. ) ..
,,
PEŞiN - PEŞiN , ÖDEDiM ,
TÜM , MAHKUMiYETLERiMi
,, Ki - MEMLEKETLiM ,
RAHAT ,
EDEBiLSiN ,, " BiLDiĞi- iŞiNi - YAPACAK " .. ..
../8 ONU DA APTALLAŞTIRMIŞ OLANLAR ,
UTANSINLAR ,,
MEMLEKETLiME - NEDEN - KIZAYIM ) ..
,, AÇIN BÜTÜN KAPILARI ,,
BU MEMLEKETE , girmek ,isteyip de,
giremeyen , KALMASIN ,
SONRA , MASAYI , KURARIz ,
EN , - ORTAYA ,,
TÜM - MEDENiYETLERiN ,
MÜLK - SAHiPLERi - iLE ,,
MEDENiYETi, BiZE , Taşıdıklarına , göre ,
bize , de soruluyor ,
Y E N i - MEDENiYET - M E G A - PROJESi ..
,,
niye PEŞiNEN , KAPATAYIM , ki ,
KAPIYI , içeriye , girecek , olmaya ,,
AYAĞIMA , gelenlere ..
,,
NOT :
tekrar - bu - DON - Mc *- DEAN , şarkısına ,
dönersek , U.S.A. nın , iflası ,nı da peşinen ,
kabul ettim ,bu,
- " ŞARKICI - FELSEFECi -MEDYUMUN " ,
tüm KEHANETLERiNi, de ,
KENDiME ,
EMREDEBiLEREk ..
,,YANi , U.S.A . Sonrasına , Mayaladım ,
YOĞURDUMU ..
/( ihtimali gözetmek -önceleme k ,,
USA yı da oraya ,
yuvarlanmaktan , korumaz mı .. ) ..
..
..
____________________________________________________________
ŞiMDi, D E - ara ,
ki,bulasın ,
HANGi -ÇAĞDA , hangi ,
zamanda sın ..
,, " MEKANINI " ODANI - - ,da , TiBETTEN ,,
YENiDEN , ÜLKEYE ,
MEMLEKETE , taşdın , m ı ? ..
..
,,
VATAN - DEDiĞiNiZ , d e ,,
sadece , BiR - BETON , BARINAK ,
bir ODADIR , bana ..
,,
zamanında , beni DÜNYAYA , getiren ,
AiLEMiN , bana , VERDiĞi , ODAYI ,,
,,benden , hiçbir , MiLLi , FETiH -KOLU ,,
B E N D E N , ALAMIŞKEN ,
ODAMDAN , DIŞARI , ÇIKARTILAMADIĞIMDAN ,,
,, " PKK , da , iLAN - edilemedim " ..
,,
ancak BUNU , DA ,BEDELi-
" PSiKiYATRi - BÜROSU - WASITASI , i l e ,
" B E Y N i N - BiLiNMEYEN - BODRUM- ODASI -
ve , TOPLUMSAL - AKLIN , - BATAKLIKLARINA " ,
,, ö z g ü r - BIRAKILMAKTIR .. ,,
BEYNiNiZ - ÇAMURUN , ÜZERiNDE , DURABiLSiN ,
diye ,
ONUN ,içini de ,
TÜMDEN , BOŞALTABiLMEYi,
çalışırsınız ,
BU -
" TOPLUM - ARABESK - BATAKLIKLARINDA "
, DA ..
..
sözlerini öğrenmemeye özen göstererek dinledim ,
yıllarca ,bu , Şarkıları ,,
bu sözlerle , hayal gücümü kullanarak ,,
kulaklarımın işitmesi gerçekliğini de,
değiştirerek az , mı , çalıştım ..
,,
,,
Ş i M D i L E R D E , OKUYORUM , BU ,
ŞARKI - sözlerini , d e , aslı ile ,
VE - BUNLARIN , BANA ,
EMREDiLDiĞİNİ ,,
ve her birini de , yerine , getirdiğimi ,,
,, EN - HÜZÜNLÜ -GÜLÜMSEMEMiN ,
NEŞESi, ile , SEYREDiYORUM ,,
ŞARKI - sözlerindeki,
ALFABE HARFLERiNDEN ..
,,
-ki 40 senedir -Alfabeyi de , kendi ,istediğim gibi sündürür ve TANIMLARIM ,
kendi , okumama YAZMALARIMDA ..
..
..
Click more info for description* Please comment, rate, and subscribe. Thank you! Lyrics are also below- A long, long time ago... I can still remember How tha...
YOUTUBE.COM



















,, BU SAAT iCATÇILARI ,,
HANGi DEVRiN - estetiğine ,,
hizmet , ettiler ..
..
gelsin o estetiğin , YARATIK ,
VE - VARLIKLARI ..

















Murat Oktay Danis
Classic FM'in videosunu paylaştı.
,, İNSAN , VÜCUDUNUZDAKi ,, , - TÜM , KEMiKLERi ,, ,, ENSTRUMANA - D O Ğ R U , yerleştireceksiniz , ki , SES , - " M Ü Z i K " - olsun .. olabilsin .. ..../( iNSANLARIN içine de, MÜZiK - diye , insan VUCUDU , yerleştirilebilir , sadece ,, yoksa sesin , sihri, ŞEYTANi-dir .. ) ..___________ enstrumana da , Niye , insan - olmadığına , hayıflanmaktan , kurtarabilsin , kendisini ,, eğer beste yazısını , yüklersen , enstrumana .. BU ,n e, ikiyüzlü , aşşağılık , ŞEYDiR , - BESTEYi MÜZiK - DiYE - - SESLENDiRMEK .. ____________________________________________________________________________________Bir zamanlar , iLHAN BARANA gitmiştim , konuşuyorduk ,, __________________________________ SES DUYMAK , istemiyorum demişti , improvizasyon - sessel - yapılarını ,, , NOTAYA - ÇEViR , bilgisayarda ELiME , VER .. söyleyeyim ne kadar iyi olduklarını , d e d i ..___________________________________ BESTE YAZILDI , ise , SESLi - OKUNMASI , gerekmez .. her yazıyı sesli mi, okuruz .. ______________ BENi, B U , ODAYA , BU , MÜZiK - ALETi ,ile , YALNIZ , BIRAKACAKLAR ,, da , ben , onun , VE , ONUNLA , SESiN -ırzına , geçmeyeceğim , tüm , cennetler , ve , Cehennemler , adına , bazı , yaratık , cisim ecin ve cinleri, BU - ODAYA , bizzat çağırmayıp ,, .. insanı ezberleye , ezberleye , bitiremediler, BU - iNSAN- SEViCisi , MÜZiKÇiLER .. ___________ S E S - ÇIĞLIK - ATABiLMEYi, ırzına , geçilmesini, bekliyor , ,, .. YIRTIN , PARÇALAYIN , sesleri .. siz HÂLÂ ,, ,, " PENiS- BAŞI " - KARAMIŞ - KiRAZ - NOTALARINI - sayacaksınız , bestecilerin , .. ..
173.220 Görüntüleme
Classic FM yeni bir video ekledi: Eusebio Sanchez: Rhythmic Caprice.
The musicality; the sound.
This is percussionist Eusebio Sanchez, from City Music Foundation

























Murat Oktay Danis
FAZIL SAY'ın videosunu paylaştı.
,, BELKi - DE , 1- YIL - - BOYUNCA ,, YILMIŞ , olduğu ,, /( ONU , YILDIRMIŞ - olan , herşeye , ATFEN ,, bu yıldırtmaları boşaltabilmeye ..) ,, - CHOPiN , dışında , ELiNi, hiçbir şeye , sürmezse ,, ÖTE , tarafa , DOĞRU , bir ŞEKiLDE , geçebilecek , FAZIL - DA , .. ,, PiYANONUN , içinden d e, " T Ü M - VUCUDU " , ile d e, - geçeBiECEK - O L U P - , d a ..
,,
NOT = PiyaNODA , ÜSTE ÇIKMAK ,,
,, YÜZEYDE , KAYMAK - TABAKASI , içinde , kalmak ,,
,, ASIL - ESAS , ALGIYI , oluştururken ,,
,,
FAZILIN , - PiYANONUN , ALTINDA , KALIP ,
" CHOPiNVARi - EZiLSE - bile " ,,
,, y i n e , d e,
ONUN - ALTINDAN , - SAĞ ,,
çıkabileceğine d e,
inancım d a, tamken ..
..
95.784 Görüntüleme
FAZIL SAY yeni bir video ekledi.
CHOPIN
Nocturne no 1
B-flat minor
Fazıl Say rehearsing
Yorum Gönder