30 Nisan 2016 Cumartesi

.. ALTERNATiF BAKIŞ .. 28 4 2016 ..



.. ALTERNATiF BAKIŞ .. 28 4 2016 ..













Leyla Yucel ve Şaner Atik buna yapılan bir yoruma yanıt verdi.
Değerli hoca sayın Recep İhsan Eliaçık ile Alternatif bakış platformunun özel buluşması.
Alternatif bakış platformu ile Ateizm, Tanrı, Din, Peygamberlik, Kuantum,İnsanlığın geçmişi, Dünyanın geleceği gibi konuların ele alındığı, Tartışmalı sohbet...
YOUTUBE.COM
Beğen
Yorum Yap

Murat Oktay Danis ,,İHSAN ELiAÇIK ,, TAM - DA - KONUŞMAYI isteyeceğim , LAFLARI , KONUŞAN ,, bir - DiN - BiLGiNi .. iyi ki, 12 Eylül onu MARKSiSTLERLE , aynı HÜCREYE - atmış .. DiNiN , MARKSiST - YANINI , iHSAN , ELiAÇIK , HOCADAN , DiNLEYiN ..
BeğenYanıtla228 Nisan, 14:51BeğenYanıtla216 saat
Minerva von Rinda NE DER ESKİLER BİLİR MİSİNİZ? "YEDİĞİNİZ İÇTİĞİNİZ SİZİN OLSUN, BANA GÖRDÜKLERİNİZİ ANLATIN" DER.
BeğenYanıtla116 saatDüzenlendi
Murat Oktay Danis 1-
,, 32 15 .. ÖLDÜRME - ÇALMA , YALAN Söyleme ..
,, bunların üçünde de ,, " BOŞ -MEKAN " , öne çıkıyor ..
,, /( yani , ÖLÜM - Mutlak Mekanı var-eder , insan içinde ,
RUH - gidince .. ÇALMA eylemi, NESNENiN yerini boş bırakır ..
,,YALAN ,, da olmayan bir şeyi, VARMIŞ , gibi söylemekle ,,
" BOŞ MUTLAK ", MEKANA, hakaret etmiş olursunuz ..
,, /( DEMEK Ki, BU Vurgu' lar ,,
DiNLERiN , " MUTLAK , MEKAN -A " ,
dikkat çekmekte olduklarını ,
işaret e d e r ..
2-
,, " BOŞ MUTLAK - MEKAN - " H A K K I N A " " ,,
,, nasıl saygı - duyulacaktır .. meselesi . :
,,
NESNELER , " BOŞ MUTLAK - MEKANIN ", S i s t e m i n i ,
1 şekilde - engellerler ..
..
" MUTLAK - HACMiN ",
içindeki, ,, CANLI olmayan , NESNELER ,
" UZAY -zaman " - Mekan - BÜKÜLMESi,
ile tolere edilebilinirken ,
" C A N L I - N E S N E - - HER -YöNE - belirsiz " , hareket edebilmesi
,ile ,,
" BU MUTLAK - MEKAN - Sistemini, ", otomatiğini ,
ÇILDIRTIYOR , olmalıdır ..
..
" AKIL -", aslında, " BU - UZAY- MUTLAK HACiM - OTOMATiĞiNiN ",
insana , TAKILI ,, ,, " UYARLAYICI - KARE - TEKERLEĞi ",olmalıdır ,,
eğer , canlılık , yuvarlaklık , üzerinden , devinecek ise ..
AKIL DA , BUNUN , " MUTLAK - MEKAN ", Dinamiği,
ve otamatiği, ile uyumlandırılmasını ,
üstlenecek , " MAKiNADIR " ,,
K i, KENDiSi , d e ,,
" MUTLAK - BOŞLUĞU ", MERKEZE alarak ,
işlemci, olur ..
/( yani, AKIL bir BOŞ MUTLAK MEKAN , " -PROViDER i- d i r " ..
sadece ..
,,
3- Videoda ,, 33 50 :
60- Birey- sonrası , , ALFA ERKEĞi , çıkar ,,
VE , diğerlerini , ÖLDÜRĞÜR , demek , d e,
C A N L I L I Ğ I N , -oynaklığın - ,, sınırlandırılmışlığını ,
söyler ..
,,Y i N E - ALEMLER , ,, MUTLAK - MEKAN DENGESiNi,
korumaya , yönelik , OLASILIKSAL , Bilimsel,oran ve ,
orantılarda, , kendilerini - KORURLAR ..
/( ALEMLER = TüM - MADDE - ve HACiM , ve -zaman- , sistemi ) ..
..
4- " HiKAYE - yaratan " , HOMO-sapiens ..
35 00 :
/( " HAK , ÖYKÜLERİN- BULUNDUĞU - YERDE VAR OLMAYI - ister " ..
in açılımı :

,, HAK - = BOŞ -TUTULACAK MUTLAK - MEKANIN VAR OLMA - HAKKI ,,
HOMO -SAPiENS -insanın Ö Y K Ü L E Ri ,içinden , doğması gereken , TANRI ,,
,, /( TABii BU ARADA ,TANRI diye birşey de, Hikayeleşecek ) ,,
,,ancak , insanın , bu DÜŞÜNCENiN - ÖYKÜNÜLMELERi , ile ,,
- öyküleştirilmiş , " d ü ş ü n c e s i ", içine ,
" MUTLAK - BOŞLUĞUN " , YERLEŞTiRiLEBiLME ,, H A K K I ,,
, ,, " insan düşüncesi ", tarafından ,
anlaşılabilinir .. v e , " düşünülebilinir " ,
en azından , orada , " BULUNMAKTA - OLDUĞU " ,,
" VAR- SAYILABiLiR ",
olacaktır ..
,,
yani, " BOŞLUĞUN - -MUTLAK - V A R - olma - HAKKI ",
olabilir , m i, aslında ,
" ALLAHIN - VAR - OLMASI ", ve ,
" AKLIN - MUTLAK - MEKANI VAR- ETME - - - HAKKI " ..
,,
MADDENiN , bir TEMEL ,ilkesinden,
bahsediyorsak , burada ,,
BUNU , insanlara , " NASIL - ANLATIR ",
ve , öğretebilirsiniz ..

NOT : ,,..
SANATTA DA , EĞER - ÖYKÜNMENiN YOĞUNLUĞU ,ile,
zekanızla davranırken , AKLI , DIŞLAYUABiLDiĞiNiZi ,
varsayın, BOYANIN ,içinden ..
,, " ANCAK - MUTLAK A K I L , ya da Mutlak- Boşluk ,,
BU BOYA ve Ö Y K Ü N M E N i N ,içine , düşüncesine ,
sızabilecek , V E , ORADA , " MUTLAK- MEKAN - FORMUNU ",
,,sanatsal - saf emek -hikayesinin ,içine ,
" install " ; , etmiş , edebilmiş , olacaktır ..
Ş i M D i, SANATA , ÖYKÜYE - HAK -ALLAH- SIZDI , m ı ,
diyeceğiz ..
inanılmaz birşeydir , " BU MUTLAK - MEKAN , ÖYKÜLERi - giyinmiş -
olarak , iNSAN-SURETi- içeren, FORM, olarak ,
VAR - OLUR , sanatın, FORM- ÖZELLiĞi, olarak ,
davranarak ..
_________________________________________________________________________________________
,, NOT , Videonun,
ilk kısımlarında da , dikkatimi çeken şey , :
,,
,, " D i N - YOLU " - diye anlatılan ŞEYiN ,,
,, " MUTLAK - MEKAN - VAR - OLMA - " VARLIKLARIN -da - - OLMA " - , H A K K I N I N " ,,
aslında , " MUTLAK - MEKANIN ",var olma biçimlerine , ötelenebileceği ..
,,
başka şekilde söylersek ,,
,, " MUTLAK MEKAN , HAKKI ,ile ,,
tüm , NESNELERiN , -özellikle d e, CANLI - NESNELERiN , içine DOĞRU ,
genişler, v e , SIZAR , haldedir ..
/(ARTIK - BUNA " ALLAHIN ", NESNELERiN , içine ,,
ilerlemesi,
onları iMANA , getirmesi,
onlara inanç aşılaması , m ı , diyeceğiz ) ..
,,
DEMEM - O -DUR - K i ,,
eğer düşüncenize ÖYKÜNMEYi, çok çoğaltırsanız ,,
B U - K E Z , AKLIN , sınırlarını ,, " KARESiNi ", d e,
aşmaya , ona , sığmamaya , başlarsınız k i ,,
,,
O ZAMAN , ÖYKÜNÜZ , ÖYKÜNMENiZ ,, düşünceniz ,
K E N D i- içinde , , K E N D i, İÇİNE , DOĞRU ,,
, BUZÜŞMEYE - YÖNELiR VE DÖNER .. ..
/( " D i N - Y O L U - DA - BU - olsa gerektir .. ) ,,
,,
B U yaratılma , ile , nesnenin dışa doğru gelişimi ve ,
değişimi, ile , tamamen ters yöne ,, oluşan ,
AKILSAL BÜZÜLME , HAREKETiNi ,
b e n , " SANAK - ÖYKÜNMELERiME -,
BiLGiSAYAR , MUTLAK - MEKAN - uygulamaları ",
sayesinde, uygulamaktayım .. ,
,, BU NEDENLE , " D i N - Y O L U N U N ",
alternatifi ,
,,
" BENiM - ÜRETTiĞiM " ,,
" AKIL - BÜZÜLMESi, FORMATLI ",,
RESiMLER , olabilir , Fikrindeyim ..
,,
..

http://onebookpainting.blogspot.com.tr/
ONEBOOKPAİNTİNG.BLOGSPOT.COM|EKLEYEN: MURAT DANİS
Cihan Yenice Murat Oktay Danis 4 kez okudum anlayabilmek için.
Biraz daha gayret edersem anlayabilecegimi düşünüyorum.
Biraz da sen gayret edip yüklemli özneli cümleler kursan da işimizi kolaylaştırsan.
BeğenYanıtla116 saat
Leyla Yucel ben idmanlıyım, 5. de anlayabiliyorum.
BeğenYanıtla216 saat
Kemalettin Tuna Kartal Cihan ını bir kez okuduğunu ben enaz iki kere okuyorum!!!!
BeğenYanıtla316 saat
Leyla Yucel anlamak için değil, kavramak, hissederek manaya ermek için okuyun. öyle daha iyi "anlaşılıyor" Murat Oktay Danis.
Cihan Yenice Allahtan Kurandan idmanlıyız grin ifade simgesi
BeğenYanıtla116 saat
Leyla Yucel valla kolay olsa herkes yapardı. dünden beri, fikret mualla'nın bir ölüdoğa resmindeki elmayı çözmeye çalışıyorum. üstelik fırçalardan belli ki herifcioğlu, bunu 30 saniyede 3 fırça darbesiyle yapmış. yani... neyse...
BeğenYanıtla216 saat
Minerva von Rinda DAVULUN SESİ UZAKTAN HOŞ GELİR LEY LEY LÜM LÜM LEY grin ifade simgesi
BeğenYanıtla116 saat
Burç Alp Yücel 1 kilo Amasya alayım eve gelirken kuzum , dert ettiğin şeye bak ...
BeğenYanıtla416 saat
Burç Alp Yücel Ama almayayım...sonra kapitalizmin nimetlerinden faydalanıyor durumuna düşerim...ağaçtan toplayayım eniyisi..
BeğenYanıtla316 saat
Ender Bir Yeni bir Tac Mahal bile kurdurursunuz şu kapitalist eleştirisini almayacak olsanız. smile ifade simgesi Aman boşverin doğrusunu siz yapıyorsunuz. wink ifade simgesi
Murat Oktay Danis
Yanıt yaz...
Leyla Yucel eti de avlan getir smile ifade simgesi
BeğenYanıtla216 saat
Leyla Yucel yok öyle marketten kasap köftesi tongue ifade simgesi
BeğenYanıtla216 saat
Burç Alp Yücel En son kaplan sol kolumu aldı, tırsıyorum, hazır var kasapta:))
BeğenYanıtla416 saatDüzenlendi
Cihan Yenice Murat Oktay Danis Hak(Gerçek) ve Allah farklı şeyler olarak tanımladı İhsan.
Bizde İdeal degerler olarak tanımlamıstık evvelce ALLAH denilen kavramı. Hakk selam adl fazl aziz azim alim gibi...
Yanlış orada tezahur eden ve hikaye icinde kendini var eden sey allah degil kanaatindeyim.
Videoda da nefsin ve ondan da zevcinin yaratılması durumuyla acıklamaya calısmıstım.
Once bu cumle ile Soyut ve Somutun olusumunu insan zihninin soyut eşini yaratarak ikili bir yapı olusturdugunu anlatmaya calıstım.
İste hikayelerde benzetmelerde kendini varetmeye çalışan şey BİZİM soyut tarafımız.
Bu soyut eşimizle tanısalı 150-200.000 yıl oldu. Soyut tarafımız konusmaya baslayalı ise 50.000 yıl kadar oldu.
Bu sayut tarafımız kendini ifade edebilmek icin somut olan tarafımızın hislerini ihtiyacatlarını kullanarak bize kendini ifade etmeye çalışıyor.
Mesela...
AŞK acısı tarif ederken ACI ile betimliyoruz.
Veya Rahataladık diyoruz dusunsel bazda bizi ÜZEN bir durumu anlatırken...
İste bu soyutun kendini ifade ederken kullandıgı doyum, iştah, susuzluk, tatmin, gibi kavramları nesnel niteliklerini kullanarak soyut kendini tarif ediyor.

Buna ALLAH deniyor.
Nedeni ise onun gercektende ALLAH nitelikleri yani o soyut ve butunsel evrensel degerlerin soyut insanın nitelikleri olmasından kaynaklanıyor.
Buna ALLAH diyoruz.
O Allah ki her insanda var,
Bizler Allahı olusturmak icin tümleşik bütünsel bir yapı olusturmamız gerekiyor.
Teklik VAHİDETEN bir TEK NEFİS olma gayretimizle ancak ALLAH gorulur olmaktadır.
BeğenYanıtla316 saat
Murat Oktay Danis ,,benim yazım , da boya resmim gibi kaygan .. ,, " öykü- içine - - ÖYKÜ -- yerleşirken " , etraf kayganlaşıyor ,, ,, bu sayede , düşüncelerimin içine ,, " A K L I M I N - BÜZÜLMESi ", sızabilip, yazıda , MÂNÂyı, " BiLGiyi ", üretebiliyor , sanırım ..___________________________________________________________ ESAS OLARAK ,, " ALLAH - KAVRAMI - BOŞLUĞUN KENDiSi, olmalıdır ", diye , geldi," VAHiY " .. aslında VAHiY d e, düşüncenin dışa genişlemeyip büyümesine karşın , ,, Düşüncenin ters yönünde , " install ", olan , bir, " AKIL- EYLEMi, gibi .. ________________ NE zaman DÜŞÜNCEYE -ÖYKÜNMEYi, çoğaltsanız,O - DA, AKLIN , sınırları aşılacağı zaman , " DEVREYE ", girip ,düşünce ve öykünmenin , tam t e r s i, yönünde , bir, AKIL , DiFÜZLENMESi, eylemi, başlatıyor, k , ,, sanki, " BiLGi ", üretme eylemi, de beyin ,içinde, bu yönde, oluşan , bir , eylemin, sonucu , -olabilir ..
BeğenYanıtla216 saat
Gökhan Küçük Âşkım kimyası üç sene diyorlar,Be careful mösyö Cihan smile ifade simgesi
BeğenYanıtla116 saatDüzenlendi
Cihan Yenice smile ifade simgesi Kimyasal bir sürec. Tamamen duygusal... Fakat somut şeylerle ifade ediyoruz.
İcim yanıyor gibi...
BeğenYanıtla116 saat
Murat Oktay Danis
Yanıt yaz...
Cihan Yenice Murat Oktay Danis şimdi anlıyorum seni... smile ifade simgesi
İşte somut olan gözle değil soyutun kendini anlatma çabasını ancak soyut olan tarafımızla görebilir anlayabiliriz.
BeğenYanıtla116 saat
Cihan Yenice Bilgiyi üretende onu okuyanda biziz. Bizim dısımızda bir bilgi yoktur.
Ögrenen yoksa bilgi bilgimidir?
İste insan icinde ki evren kadar genistir.
uzun yıllar biz MAVİ nedir bilemedik... Bugun de Traton rengini bilmiyoruz.
Cunku henuz oyle bir bilgi olusturmadık.
Olusturdugumuz gun bizde ögrenecegiz.
ALLAH ALİMDİR.
BeğenYanıtla216 saat
Murat Oktay Danis ,,SOYUT - olan , zaten ,, ,, sanatta da , " AKLIN -KARE - BIÇAĞININ " ,, ,herşeyi, DOĞRAYIP , atması.. /( tüm sınırsızca düşünceye - öykünülenlerin ) ..____________ benim akan boya ile sanat - öykünmelerim , d e , AKLIMIN-BIÇAĞI ,ile , DOĞRANDIKLARINDAN , sonradan , BU,DOĞRANMA - Eksenlerini , bilgisayarda , belirleyip , onlar , üzerinden ,, ÖYKÜYÜ, yeniden , " AÇTIĞIMDA ",, ,, " AKLIN - MUTLAK - FORMUNU ", da , giyinmiş , oluyor , " ÖYKÜNMELER , " sanatta , FORM- olması ", adına ..
BeğenYanıtla116 saat
Cihan Yenice Bende gölgelerin gücü adına diyip kapatıyorum konuyu... grin ifade simgesi
Seni 7ana renkle başbasa bırakıyorum.
8. rengi bulman dileğiyle...
Beynim yanıyor...
Murat Oktay Danis ,, " AKIL - KARESi - NESNESi ", , de , ÖZDE - BiLGiDEN, yapılmış, olMALI , sanki.. ALLAH ALiMDiR - derken , b e n ,i bunu ,, " AKIL- BiLGiDEN - yapılmış, bir NESNE -olmaklığı, le, " İLMiN- TEMELidir " ,
BeğenYanıtla116 saat
Murat Oktay Danis diye anlamaya MEYL- EDiYORUM ..
BeğenYanıtla116 saat
Cihan Yenice Herşey bilgiden ibarettir.
1-0. Var-yok
Renk sinyalleri...
Ses sinyalleri...
Isıgı bile biz varediyoruz. Daha ne diyeyim... smile ifade simgesi
Enel HAKK (Tek gercek gözlemcinin kendisidir.)
BeğenYanıtla216 saat
Murat Oktay Danis .. Cihan bak sana , sanatla ,ve , RENKLE , ilgili , bir ŞEY , anlatayım .. SANAT TANIMSIZ RENKLER, üzerinden , yürür , derler .. /( belki de ben bunu söylemekteyim ) .. yani, TANIMLI -RENKERi, bilen , ve bunlarla RESiM , yapmaya kalkışan, hiç Kimse, sanatta YENi, birşey yapamamıştır .. .. ___ yani,RENKLERi, birbirileri ,ile KARIŞTIRMAYA başladığında , BiLiMLE ölçülüp tanımlayamadığın , RENKLER - VAR - olurlarsa, ,, " SANATSAL - yaratık -yaratılış - v e y a- Alemsel ,- ecinsel- , Ş E Y L E R " , SANATINA , v e , Bilgisayarda VAR edilecek , MUSTAKBEL , RESMiNE , , -içine - yürüyebilirler .. ..
BeğenYanıtla216 saat
Murat Oktay Danis ,,Cihan , " AKLA " , onun ,içindeki, MUTLAK , BOŞLUĞA , bir TAPINMA , sezinliyorum sende ..
BeğenYanıtla216 saat
Cihan Yenice Bu algı duzeyi ve farkındalıkla dogru orantılıdır. Sanatcı kişi Halıktır. Yaratma gücüne sahiptir.
Renkler yaratır... Gorseller yaratır.
Sanatcının zihninde olusan görsel ve düsünsel boyut ile bizlerin zihnindeki karanlık yerler aydınlanır. Artık biliyor oluruz. Biz bildikce de bilinebilecek seyler bizden uzaklaşır.
Biz bilgi ürettikçe bilinmeyen şeyler artar...
Akıl gerceğe yaklaştıkca gercek akıldan uzaklaşır.
Allahu kulli ŞEYin KADİR.

Şeyleri biz tanımladık... Ve artık o kadar çok ŞEY oldugunu biliyoruz ki bilgisini olusturmaya bile bir evren omrü yetmez.
BeğenYanıtla216 saat
Murat Oktay Danis ,,,tek gerçek , AKLI -olan , /(AKIL - BULUNDURAN ) ,, AKLIN - KENDiSiNi, VE -içindeki , MUTLAK - BOŞLUĞUNU - KORUYABiLEN , dir , gibi .. ,, " ENEL_HAK " , sanki ..________ MUTLAK BOŞLUK, içine hiçbir şeyin, GiREMEDiĞi ,, .. BOŞLUK .. MEKKE - KABEnin, içinde, yürünmesine sinir , olanlardanım .. " MEKKE - KABE-yi ", ALLAHIN , EViNi, Dünyada tek ,, " içine , ALLAH - ya da MUTLAK - BOŞLUKTAN , başka , hiçbir şeyin , giremediği, bir OLUŞTURULMUŞ, MEKAN , olrak , koruyabilmeli, idiler , b e n c e, , MÜSLÜMANLAR ..
BeğenYanıtla316 saat
Cihan Yenice "0" Ercan Altıntaş yorumları okumalısın...
BeğenYanıtla216 saat
Murat Oktay Danis ,,asıl KOMiNiZM , sanatçı - olmaya karar verenin ,kendisine uygulamaya -kendisinin karar verdiğ- i, , /( 7-tane sanatın , 7-katmanlı-disiplinleri) ,, disiplinlerin , toplamı ile oluşan , REJiMDir .. insanlara sanatçı -olacaksınız , demekle, yürütülemez sanırım , KOMiNiZM , toplumsallaştırılarak . /( ancak - bir deneme olarak - yapılabilinir .. ) ,____________ MARKSiZM, benim , gözümde, " MUTLAK ", AKLI , NESNELEŞTiRiP " ,, onun , suretini, hayata ,ve Topluma, giyindirebilmeye nişan , aldı . ancak , ________ ,, D i N - YOLUNU , bir başka şekilde, VAR - ETMEYi, başaramazsanız , KAPiTALiZMiN , AKIL - Birikmesi, sizin AKLINIZA da , sızar .. /( çünkü - Kapitalizm , kendisini, ve insan BEYiNLERiNiN, devinimini , DiNDEN- KUVVET alarak , yürütür ..) ..
BeğenYanıtla216 saatDüzenlendi
Murat Oktay Danis ,, " HAKiKi, E M E K Ç i L i Ğ E " ; " Hakikat -emekçiliğine " ,, ancak , Kominist , Disiplinlerle , varılabilinir , k i , Katolisim,bile , b u , kadar sert, disiplin ,üretememiştir .. _____ .. Ancak , KOMiNiZMi, sanatın , " NESNE -DEĞiŞiM - TABiATINA " ,, dayalı , sanatın , Disiplinlerine , dayandırmak , " hakiki - NESNEL- TABiATLI ", MARKsizm , d e, olacaktır , diye , - d e- düşünürüm ../( ÇÜNKÜ , " SANATIN , 7-Li- T Ü M L Ü Ğ Ü " ,, ,, " M A D D E NiN " ,, " MARKSÇI - ÖZDEKÇiLiĞin ,, -MADDE -YAPITAŞÇILIĞININ- , - " ,, , T Ü M S E L L i Ğ i N E , d e , Ö Z D E Ş, , düşebilir , d i r.. ) ..
Ercan Altıntaş ŞUAN YOĞUNUM
BeğenYanıtla115 saat
Murat Oktay Danis , ben de ANNEMin telefonla -davetine , UYUP , öğle -yemeğimi , mideme indirmeye , uzayayım ..
Rüya Eser Murat Oktay Danis çok özür dilerim belki haddim değil ama okurken yoruyor sıkıntılı yani mecbur hissettim kendimi.. neden bu şekilde karmaşık yazıyorsun?
BeğenYanıtla115 saat
Murat Oktay Danis ,, Bildiğin birşeyi, düzenli, ve bilerek yazma şansın , /( Toplumsal Akla- göre ,, düzenleyerek , -akılsallaştırarak - ) ,, Yazma , şansın var .. _____benim ise, beynim , hep " düşünce -YÜKLÜ " , olarak , tutuluyor ../( ben öyle tutuyorum ) .. ______.. bu nedenle ,, B i L G i -üretmeye , kalkışınca ,, ,, mecburen , düşüncelerimin arasından içinden ,yürürken , kıvrılmalar, bükülmeler , oluyor ..____ BiLDiKLERiMi, paylaşsam , bir sorun , olmaz .. ____ ayrıca bence , asıl ZORLANMA , beynimin içini, düşüncemi, aynen, içerde, durduğu şekli, ile , alıp, burada , YAZIDA , DIŞA- vurmamla , ilgili ..______ TOPLUMSAL - AKILDAN, a z , nasiplenebilmem, asıl güçlüğü, varediyor, aslında ,sanırım ..
BeğenYanıtla215 saat
Kemalettin Tuna Kartal Murat Oktay Danis konuşurken sorun yok değilmi?? Bir arkadaşımızda yazarken kabus ama konuşurken gayet akıcı ve anlaşılabilir.. Seni kırmamışızdır inşallah gerçekten çok zor okuyoruz..
BeğenYanıtla315 saat
Rüya Eser yazdıkların kıymetli. okurken alıştığımız formdan olmayınca zor oluyor o sebeple sordum ben..
BeğenYanıtla215 saat
Yusuf Çadır Ben çok severek okuyorum. grin ifade simgesi Ne güzel yazıyor. Birden* bozuldu akışı anlatımı.
Rüya Eser eleştirmedim.. haddim değil çünkü yazdıkları boş değil.. sadece okurken gerçekten zorlandım.. umarım yanlış anlaşılmamışımdır diye düşünürken. yanlış anlaşılmışım sanırım smile ifade simgesi
Yusuf Çadır Yok ben ***kelimesini kullanmamalıydım pardon.
BeğenYanıtla115 saatDüzenlendi
Murat Oktay Danis
Yanıt yaz...
Şaner Atik benim için mutluluk veren gelişmeler.
bir dahaki toplantıda dile getireceğim sorularım var. şimdi buradan yöneltemiyorum, çünkü zamanı iyi idare edebilmekle ilgili sorunlarım var. ancak bir tek şunu ipucu olarak ortaya koyabilirim:
mesela, doğuştan g...Daha Fazlasını Gör
BeğenYanıtla515 saatDüzenlendi
Leyla Yucel iltifatın için çok teşekkürler canım smile ifade simgesi
BeğenYanıtla213 saat
Şaner Atik klasik bir şey yapalım: aaa rica ederim, iltifat değil gerçekler efenim. smile ifade simgesi
BeğenYanıtla117 dk.
Murat Oktay Danis
Yanıt yaz...
Cihan Yenice Bunlara kalirsa birak devleti muhtar bile kalmaz dunyada... :))
BeğenYanıtla515 saat
Leyla Yucel yalnız ilk onlardan başlamamızın bir nedeni var. bizim de ilham aldığımız zorbalar var bu hayatta yani
BeğenYanıtla113 saat
Murat Oktay Danis
Yanıt yaz...
Ercan Altıntaş okudum cihan ama yarı anldım yarı anlamadım iki sebebten olabilir ya anlayışımda yada anlatımda belkide ikiside bi sorun var ama ben sevdim bu arkadaşı galiba yaklaşık aynışayleri konuşuyoruz netleştikçe kafa anlatımda netleşir
BeğenYanıtla114 saatDüzenlendi
Cihan Yenice Benzer konusuyoruz abi... Farkindaligi cok yuksek bi abimiz...
Sesli konusmak lazim :))
Yazılı biraz problem.
BeğenYanıtla214 saat
Ercan Altıntaş ne garip deyilmi alakasız insanlar alakasız yerlerden yola çıkıyor aynı sonuca varıyor
BeğenYanıtla114 saat
Cihan Yenice Evet... Cok garip. smile ifade simgesi Ben en cok Neil deGrossa Tyson a sasirmistim...
Bizi mi izliyor acaba demistim :)))
BeğenYanıtla114 saatDüzenlendi
Ercan Altıntaş hepimiz aynı şeyi izliyoz
BeğenYanıtla114 saat
Cihan Yenice Bir kitap var abi... Cumlesi cumlesine ayni okuyoruz sanki.
Ancak belirli bir sorumluluk ve bilince sahip kisilerde goruluyor bu.
Genetik olabilir diye dusunuyorum.....Daha Fazlasını Gör
BeğenYanıtla314 saat
Murat A Özdemir Titreşim Cihan Yenice önümüzdeki 100 yıl bu daha da artacak .. ama maalesef negatif titreşimde artacak, dünya nüfusu çoğaldı, son demlere yaklaştık, çok hızlı geçiyor eğitim .. dikkat etmek lazım
BeğenYanıtla314 saat
Cihan Yenice Rezonans abi... Onemli bir ayettir benim icin.
Kucuk adimlarin bir kopruyu yiktigini parmakla elektrik direklerinin yerlere serildigini gordum.
BeğenYanıtla314 saat
Murat Oktay Danis
Yanıt yaz...
Ercan Altıntaş diğerlerine katılıyorumda genetik olduğuna katılmıyorum.genetikle bilgi aktarılır huy ise beden dediğimiz makinanın bilgiyi işlemesi ile oluşur ama çevre tabiki etkilidir bunda dolayısı ile aile önemli.
BeğenYanıtla114 saat
Cihan Yenice Abi hakli sebeplerim var.
Yarin konuşalım sende bi dusun...
BeğenYanıtla114 saat
Kemalettin Tuna Kartal Hani empati yapıyorum.... Gecmiste bir ekibin yerine koyuyorum kendimi..
Mesela mısırda gizlice bulusup firavunlara karsı operasyon planları yapan grubun icinde goruyorum kendimi.
Gibi... Ve sanki daha once gercekten yasamısım gibi....Daha Fazlasını Gör
BeğenYanıtla314 saat
Yusuf Çadır Daha öncede söylemiştim ekip işi bu, plan proje yavaş yavaş acele etmeden sık dokuyarak. Genetik faktörler etken teşkil ediyor olabilir kestirip atmamak lazım.
BeğenYanıtla114 saat
Yusuf Çadır Atası amansız avcı kabilenin göz bebeğinin torunu bu gün dünyaca ünlü futbolcu olmuş olabilir.
BeğenYanıtla214 saat
Cihan Yenice Genetik hatira... smile ifade simgesi
Belkide gecmiste bu hatirayi dnaya işleyebilmeyi ogrenmislerdir.
Bilmiyorum ama aynı seyler......Daha Fazlasını Gör
BeğenYanıtla214 saat
Leyla Yucel sonunda sen de iman edeceksin allahsız! tekbir!
BeğenYanıtla113 saat
Cihan Yenice Allahu ekber
Murat Oktay Danis
Yanıt yaz...
Yusuf Çadır Zihinseldirde bu bedensel olduğu kadar. Her şey bağlantı içindedir. Bağlantı olmadan olunamaz zaten.
BeğenYanıtla214 saat
Cihan Yenice Biz yarin bi dusunelim bu konuyu...
Yusuf gelirken yaninda DMT getir. :))
BeğenYanıtla414 saat
Yusuf Çadır Yarın gececiyim grin ifade simgesi bu akşamdan getireyim.
BeğenYanıtla114 saat
Leyla Yucel laan!
BeğenYanıtla313 saat
Murat Oktay Danis
Yanıt yaz...
Alpay Urludağ Bu günlerde facebook sayfası açan kişiler sayfalarında canlı yayın yapıyor. Belki aklınızda olur, bir sayfa açarsınız ve sohbetleriniz canlı yayınlanır... grin ifade simgesi
BeğenYanıtla213 saat
Cihan Yenice Simdi yapamiyor muyuz?
BeğenYanıtla113 saat
Alpay Urludağ gruplarda bu özellik yok sanıyorum, sayfa açmak gerekiyor bunun için.
BeğenYanıtla113 saat
Cihan Yenice Sahsi profil sayfasindan olmuyor mu?
BeğenYanıtla113 saat
Leyla Yucel zellomuz var ki bizim.. ama orayı müslüman tebliğcilere bıraktık, sıkıntıdan ölüyorlar şimdi smile ifade simgesi,
BeğenYanıtla213 saat
Leyla Yucel sayfa / page i de alternatifin. di mi Gören Erdoğan.. olmadı lombe'nin sayfasını kullanırız, belki Sayed Monem kiralar bize
BeğenYanıtla113 saat
Gören Erdoğan Grup ve sayfada olmaz. Sayfada hiç olmaz. Canlı Yayın sadece kişinin kendi hesabından olabilir. Sayfa kullanicilari aynı anda yayın yapamaz. Bilmiyorum. Bu uygulama yeni. Belki ilerde sohbetler sesli olur burda.
BeğenYanıtla213 saat
Murat Oktay Danis
Yorum yaz...





























Yorum Gönder