14 Mart 2016 Pazartesi

.. " ANGELS &ROBOT-BEing- FORMs -i n - Picturing " ..




,,B E N D E ,KONUYA ,,-v e KONYAYA - ,, /( ya da HANYA -ile -KONYAYA ) , benim baktığım yerden dahil , olayım .. _____________________ ben çok sayıda dışa-vurum yaparken, " kendisine de delik açan " bir vatandaşımdır .. /(söz gelimi gider 20 dakikada 600 basket atarım ve bir dışa vurum robotu ederim kendimi ) .. " B U, pencere " , dışa açılıyor gibi görünür de bu esnada , içime nelerin girdiklerini , ,, -bu açık kalan dışavurum penceresinden- ,, hissedememde , fark da edemem . sonra resim yaparken yine çok hızlı dışavurumla , bu kez de, BU - ŞEYLER , BOYANIN içine zıplarlar , Benliğimden ..____________ hızlı boya hareketlerini çalışırken resim yaparken , emek verirsiniz ş e y l e r e,, V E- BiLiNCiNiZi, ve AKLINIZI, boyadan dışlayabilmeye çalışırsınız .. sanat yapmak böyledir , RESiM,ise, her şeye rağmen BOYANIN içine düşen , AKLINIZ, v e -RUHUNUZUN, ,,MUTLAK-olabilen izleri, ile , sonradan bilgisayarda , yapılabilinecekken ..____________________________________ demem odur ki , MUTLAK AKIL /( akıl yürütmeler dışlandığı halde istenilmediği yere mecburen kendisini bir boyut olarak yerleştirme mecburiyetinde olan mutlak-olan- orijinsel -AKIL ) ,,acaba , neleri, içerir , ASIL- Ruhunuzun onu , eğriltebilmişlikleri, ile d e. .. BiLGiSAYARDA , bu eğrilmeleri, " ayna görünüşleri ile TAMAMLAYINCA, MÜKEMMEL VE SiMETRiK - " ROBOT- MELEKLER " , dikilirler, RESMiNiZDE ,, RESMiN- FORMU, olarak , karşınıza .._____________________________________________________________________ .. " MELEK- FORMLARI " , -ROBOTLARI- ,, olduklarını , nasıl ve nereden anlarsınız .. ? ; : ..4-taraftan da çalışırlar , iLKiN,, bu - ruhsal-AKILSAL- iMGE- BiLiNÇLERi,, sanat eyleminin ve -Resim boyasının da, içinde .. ORiJiNAL ,, BOYA ÇALIŞMASINDA ..._____Demem odur ki, Modernite , FiGÜRÜ ,, ,,-ki FiGÜR- ŞEYTANSIDIR- ,, /(burada şeytansılık ,, 4-Meleksel -MODERN- İMGE - olabilecekken ,, ,, Resmin 4-ayrı kenarına bölünüp de,, ,, TEK-bir KENAR üzerinde AYAKTA, durmaya çalışmanın, mühendisliği, ile, TEK-bir ŞEKiLDE , Figürleşmiş olma mecburiyetinin, ŞEYTANI - içeriyor olmasıdır .. ___Cümleyi tekrarlayayım . MODERNiTE Figürü , Resmin 4- kenarına böler ve, 4-RESiM- oluşturur , 4-iMGE de, tanımlayabilmiş olmakla ..___________________MODERN Bilimseldir , sadece tanımlar ..iMGEYi.. FiGÜR-ise hakikattir -4-ayağı ile yere basar , bir Mühendislik ,ürünü olarak yaratıkmıştır ve, diğer yaratılmışları da parçalayarak onlara eklemlenecektir ..yani, şeytansı bir hareketlilik sürecektir, yaratılmışlarda ..________MODERNDE ise, AKIL -işlemcisi ile , 4-iMGEye ,B Ö L Ü N E B i L M i Ş,, yaratılmış - Figür-,, , MELEKSi, , olabilecektir .. MELEK SEL, VARLIK FORMLARI , bu 4-lü, i m g e , sistemli , Modern- Orijinal BOYA - sanatı ürünlerinden, oluşturulabilinir .._______________________________________________________________ SORUNUN cevabına , gelelim ..MELEK- ,, " öyle akıllı-ruhsal eğrilmelerdir " , , k i,, ayna -görüntüsü , kendi eğrilmesi ile karşı karşıya , eklenebildiğinde, , bize MÜKEMMEL-* Simetride , görünebilecek , " VARLIK- ROBOTLARININ " , MODERN - AKILSAL BECERiLERi,ni verebilir , tanışabilmemizi sağlayabilirler .. ______ MELEK- VARLIKTIR .. Durur bekler, Mükemmel simetride,, RESiMDE , .. V E- onun, asıl işlevi, ,, AKLIMIZIN BU- MELEKSEL, robotlarla ,, MUTLAK MEKANDA ,, ,,KENDi, içinde d e, hareket edebilir , olabilmesidir .. _________YANi - MELEKLER --/( RESiMDEKi-VARLIKLAR )- sayesinde ,, ,, AKLIMIZIN içinde de olabiliriz .. /( Mutlak-AKLI- bir kez BOYANIN içine düşürebilmiş -olmamız sayesinde ) ,, ya da ,, ,, AKLIMIZI yine kendi AKLIMIZLA EKLEMLENDiREBiLiRiZ,, ,, RESiMDEKi, VARLIKLARIN, 4-BOYUTLU i M G E- içerebilmelerinin , uzayında .. ..________________________________________________________________ Miskinler , s ü p e r- fakat , çok zor bir, okuma metni, oldu , bu .. M e l e k l e r, HAKKINDA .. /( epeyce de spesifik ) .. Miskinlerin de, işi, n e. zaten .. Bilmecelerle uğraşmak değil mi ..
Yorumlar
Leyla Yucel Murat Oktay Danis bir süredir boya yapıyorum. resim diyemem henüz. renkler, yüzeyler, fırçalar ile hem hal olma aşamasındayim. bana tikanik bir damarimi acmamda fayda saglayacak bir metin yazdığını hissediyorum. ama öyle bir yapibozup-kurarak yaziyorsun ki beynim henüz bu tonationlara o kadar yabanci ki senin henuz anlayamıyorum. belki biraz seziyorum sadece. sey gibi, hangi hic bilmediğin bir dilde konuşan birini sadece tonlamalariyla duygularini anlarsin ya.. öyle gibi. ben şimdi boyamdaki meleklerin tuvaldeki figürleri çıkarması /yaratması üzerine biraz miskin miskin düşünecegim. hadi eyvallah
Murat Oktay Danis ,,yeni boya - ve renk - sanatında , , önce çiz sonra boya yok .. boyaları kağıdın üzerine , indireceksin , sonra bıçakla birbiri üzerinden çekerek şekillerini , çizebilmeyi deneyeceksin .. olmadı , biribiri üzerinden bıçakla kazımaya , devam edeceksin ve derinlerden eski çizgiler de yüzeye , çıkabilecekler .. Seç beğen, beğendiğin çizgilere şekillere , dokunma , , bozmak istemediğin şekiller oluşunca da , yeni bir kağıt al .. işe yeniden başla .. Seri üretim, sürekli yeni tekrarlar bu işin asıl çalışma kısmı .. ,, yeni şekiller, yüzeye çıktıkça,, çalışmalar ilerleyip, bazı çalışmalarda, daha kuvvetli ŞEKiLLER ve Biçimler , BELiRMEYE başlayacaktır .. Tarih ve sıra yazarsın her resmin arkasına ..bir de, onların kurumaları için bir mekanda çalışmalısın .. .. ,, kurudularmı da , depolar, yenilerine devam edersin .. ..en basiti A 3, kartonlara çalışmaktır .. kalın maket bıçağı ,, iyi bir spatüldür ....Tüp yağlı-boyaları , kağıda sıkar sonra da, boyalara saldırır , kendi düşüncelerin ve , içinden dışarı çıkacaklarla ,, kendi savaşlarını , yönetirsin, içinden dışarı çıkabilmeyi, deneyecek ..derim ..
BeğenYanıtla147 dk.Düzenlendi
Leyla Yucel geçenlerde öyle bir hisimla karıştırdım. 30 saniye sonra ortaya çıkan şeyi kocam elimden alıp kaçırdı. çok begenmis. devam edip mahvetmeme gönlü razi olmamis. yoksa ben karıştırıp dururken resme bakmıyorum. nedense. dur sana da gostereyim.
Murat Oktay Danis ,BURÇ' U bende tanıyorum YeşilTepede basket oynardık ..beni görse bilir , birlikte yola yürümüşlüğümüz de vardır .. Denemelidir benim gibi . sever ve beğenirim , ..BURÇ ' u .. en son şu , Çankayalı the ands, çocuk takımının başında iken görmüştüm sanırım ..spor cu da emeğin evrelerini ,ayrı ayrı hissedebilir .. sanatta emek birikimine, ve " çalışmak sürekli bir hale geldiğinde " ,, -yani -bir seansta, çok sayıda- , üretim , sistemi, ne geçildiğinde ,, ,, şekillerin tümünü bir resimde biriktirmeye de gerek olmaz ..
BeğenYanıtla137 dk.
Murat Oktay Danis Hızlı yapılan Resimde, herşeyin silik ve siluet halinde görünür olması beklenilir .. bu doğal sürreal soyutlamanın da kendisidir ..eğer hayal meyal birtakım imajların belirdiğini görürsen , bu imajları henüz doğarken yakalayabilmek , önemlidir . hani Atatürk der ya , sanatçı , ışığı /(iMAJI ), Alnında ilk oluşturan kişidir , diye .. BU ,, Sürreal - imgeler,i, sonradan, REEL- FORMLARA, ötelemek de, BiLGiSAYARDA, çalışılacak, ayrı bir Resim yapma işidir ..asıl mesele boyaya emek verilen sanat-eylemi,ile , AKLIN- ekleneceği, RESiME, " FORM- edindirme , AKIL- işinin " , birbirine karıştırılmamasıdır .. .. yani boya ile i m a j ı n, orada olduğunu hissettiğinde, hemen , yeni, kağıda geç .. bu sürreal imajların ilk belirme şekilleri, çok özgündür . BURÇ, iyi iş çıkartmış .. resmi sol üst ortaya yakın , kısmında imajlar, iyice belirginleşmiş ..
BeğenYanıtla128 dk.
Murat Oktay Danis Resim,i y i . çalışmanın sürekliliği olmalı .. mesela , her gün on dakika gibi .. yada haftada birkaç saat gibi .
BeğenYanıtla124 dk.
Murat Oktay Danis Resim demeyelim . sanatsal çalışma diyelim .. /( art- work )..
BeğenYanıtla123 dk.
Leyla Yucel Haklısın. bunun icin disipline edeceğim kendimi.
Murat Oktay Danis üstelik her sanatsal çalışmada bir şey çıkması /(iMAJ), da beklenmemeli .. bazı çalışmalar bomboş da olabilirler .. istatistik-olasılık teorisi gereği, bazıları , boş olurlarsa bazılarında da ,çok belirgin- - imajlar, çıkabilir ler .. /( buna , yaratma bile demem ben, imaj boyanın içine düştü derim .. ) .. sanat serbest , bırakılabilmeli . o zaman hakiki , sanatsal şeyler kendilerini gösterirler , sanat işlerinde ,, bilinçten etkilenmeden ..
BeğenYanıtla118 dk.
Leyla Yucel bilincimin beni nasıl kilitledigini hissediyorum zaten.
Murat Oktay Danis ,,çok ve serial- çalışma ,, BiLiNÇTE-Kilitlenen , " sanatsal-OBJELERi " , toplumsal -Biçimleri ,, ve OLGULARI, yapı bozumuna uğratır ,, ç ö z e r, ve , dışa vurum sayesinde, Beyinden sanat çalışmasına , iletir .. .. zaten sanatın hakikati de, da BU-nesnelerin değişimlerine - temellenir ..DÜŞÜNSEL- NESNENiN D e ğ i ş i m i n,in, evreleride saklıdır hakikat, sanatta ..
BeğenYanıtla111 dk.Düzenlendi
Murat Oktay Danis ,,BURÇ' a sevgilerimi, iletiver ..
BeğenYanıtla110 dk.
Leyla Yucel Çok değerli şeyler öğrettin bana. bunları not edip uygulamayı deneyeceğim. zaman zaman da gelişmelerden haberdar ederim seni de. istersen elbet.
BeğenYanıtla9 dk.
Murat Oktay Danis ,sevinirim .. ..
BeğenYanıtla18 dk.
Leyla Yucel burca sevgini iletmek için sabirsizlaniyorum. bu hafta ankarada. pazar günü gelecek. yüzüne söylemek isterim


































Melekler, insanın bedeninde, organlarında ve kabiliyetlerinde gizlenmiş olan güçlerdir.
Muhyiddin İbn Arabi
__________________________________________________
,,B E N D E ,KONUYA ,,-v e KONYAYA - ,, /( ya da HANYA -ile -KONYAYA ) , benim baktığım yerden dahil , olayım .. _____________________ ben çok sayıda dışa-vurum yaparken, " kendisine de delik açan " bir vatandaşımdır .. /(söz gelimi gider 20 dakikada 600 basket atarım ve bir dışa vurum robotu ederim kendimi ) .. " B U, pencere " , dışa açılıyor gibi görünür de bu esnada , içime nelerin girdiklerini , ,, -bu açık kalan dışavurum penceresinden- ,, hissedememde , fark da edemem . sonra resim yaparken yine çok hızlı dışavurumla , bu kez de, BU - ŞEYLER , BOYANIN içine zıplarlar , Benliğimden ..____________ hızlı boya hareketlerini çalışırken resim yaparken , emek verirsiniz ş e y l e r e,, V E- BiLiNCiNiZi, ve AKLINIZI, boyadan dışlayabilmeye çalışırsınız .. sanat yapmak böyledir , RESiM,ise, her şeye rağmen BOYANIN içine düşen , AKLINIZ, v e -RUHUNUZUN, ,,MUTLAK-olabilen izleri, ile , sonradan bilgisayarda , yapılabilinecekken ..____________________________________ demem odur ki , MUTLAK AKIL /( akıl yürütmeler dışlandığı halde istenilmediği yere mecburen kendisini bir boyut olarak yerleştirme mecburiyetinde olan mutlak-olan- orijinsel -AKIL ) ,,acaba , neleri, içerir , ASIL- Ruhunuzun onu , eğriltebilmişlikleri, ile d e. .. BiLGiSAYARDA , bu eğrilmeleri, " ayna görünüşleri ile TAMAMLAYINCA, MÜKEMMEL VE SiMETRiK - " ROBOT- MELEKLER " , dikilirler, RESMiNiZDE ,, RESMiN- FORMU, olarak , karşınıza .._____________________________________________________________________ .. " MELEK- FORMLARI " , -ROBOTLARI- ,, olduklarını , nasıl ve nereden anlarsınız .. ? ; : ..4-taraftan da çalışırlar , iLKiN,, bu - ruhsal-AKILSAL- iMGE- BiLiNÇLERi,, sanat eyleminin ve -Resim boyasının da, içinde .. ORiJiNAL ,, BOYA ÇALIŞMASINDA ..._____Demem odur ki, Modernite , FiGÜRÜ ,, ,,-ki FiGÜR- ŞEYTANSIDIR- ,, /(burada şeytansılık ,, 4-Meleksel -MODERN- İMGE - olabilecekken ,, ,, Resmin 4-ayrı kenarına bölünüp de,, ,, TEK-bir KENAR üzerinde AYAKTA, durmaya çalışmanın, mühendisliği, ile, TEK-bir ŞEKiLDE , Figürleşmiş olma mecburiyetinin, ŞEYTANI - içeriyor olmasıdır .. ___Cümleyi tekrarlayayım . MODERNiTE Figürü , Resmin 4- kenarına böler ve, 4-RESiM- oluşturur , 4-iMGE de, tanımlayabilmiş olmakla ..___________________MODERN Bilimseldir , sadece tanımlar ..iMGEYi.. FiGÜR-ise hakikattir -4-ayağı ile yere basar , bir Mühendislik ,ürünü olarak yaratıkmıştır ve, diğer yaratılmışları da parçalayarak onlara eklemlenecektir ..yani, şeytansı bir hareketlilik sürecektir, yaratılmışlarda ..________MODERNDE ise, AKIL -işlemcisi ile , 4-iMGEye ,B Ö L Ü N E B i L M i Ş,, yaratılmış - Figür-,, , MELEKSi, , olabilecektir .. MELEK SEL, VARLIK FORMLARI , bu 4-lü, i m g e , sistemli , Modern- Orijinal BOYA - sanatı ürünlerinden, oluşturulabilinir .._______________________________________________________________ SORUNUN cevabına , gelelim ..MELEK- ,, " öyle akıllı-ruhsal eğrilmelerdir " , , k i,, ayna -görüntüsü , kendi eğrilmesi ile karşı karşıya , eklenebildiğinde, , bize MÜKEMMEL-* Simetride , görünebilecek , " VARLIK- ROBOTLARININ " , MODERN - AKILSAL BECERiLERi,ni verebilir , tanışabilmemizi sağlayabilirler .. ______ MELEK- VARLIKTIR .. Durur bekler, Mükemmel simetride,, RESiMDE , .. V E- onun, asıl işlevi, ,, AKLIMIZIN BU- MELEKSEL, robotlarla ,, MUTLAK MEKANDA ,, ,,KENDi, içinde d e, hareket edebilir , olabilmesidir .. _________YANi - MELEKLER --/( RESiMDEKi-VARLIKLAR )- sayesinde ,, ,, AKLIMIZIN içinde de olabiliriz .. /( Mutlak-AKLI- bir kez BOYANIN içine düşürebilmiş -olmamız sayesinde ) ,, ya da ,, ,, AKLIMIZI yine kendi AKLIMIZLA EKLEMLENDiREBiLiRiZ,, ,, RESiMDEKi, VARLIKLARIN, 4-BOYUTLU i M G E- içerebilmelerinin , uzayında .. ..________________________________________________________________ Miskinler , s ü p e r- fakat , çok zor bir, okuma metni, oldu , bu .. M e l e k l e r, HAKKINDA .. /( epeyce de spesifik ) .. Miskinlerin de, işi, n e. zaten .. Bilmecelerle uğraşmak değil mi ..

























, VALLA TUNCAYCIM ayağını üzerine bastın , sakın - kaldırma ..___________________,, " REZALET - D i Z - BOYUNU " ,, aşıp, da ,, "i n s a n - - boyunu " ,, da aşınca ,, b e n- 20 yaşımda , " MEMLEKET -TOPLUMUNDAN " , istifa ettim ..___________ ŞUNU anladım ki, Amerikalıların Lise Kitapları ile , içime yerleştirdikleri , şeyler , için , USA ya , gidemeyince , hepsi içimde - " patlayacaklar " .. ..ve MiLLi - MEMLEKET de , bana sırtını dönmekte bir an bile tereddüt etmeyecektir annem babam dahil .. .._____________ /( neden çünkü - niye ben USA BiLiM- ADAMI yetiştirme projesine , meyletmiştim d e, sonra gidememiştim .. .. yeteneklerim , öylesine cıscılak ortada kalıverdi, çır -çıplak .. ya da ÇAR- ÇIPLAK, ya da KRAL- ÇIPLAK .. ).. ___________________________________________________________ Millete çalışırsan MiLLETiN- işinde çalışırsın ve , MiLLETin DEVLETi,, senin çalışmanı , FOREKS-Piyasasında AÇIĞA- satar ..diğer DEVLETLERE .. zaten Bilim Adamı yetiştirme projesinde de, bizler , Türk Devletine değil de ABD ' y e, satılmış, onlara - satılmıştık .. içimizden kullanılabilir olacakları ABD de, eğitmeye devam edeceklerdi .. geriye kalanlar da Türkiyede , HALININ, Altına süpürüleceklerdi .._______________b e n, duruma çok sinirlendim ,, milletimizi seven birisi olarak, BENi, başka DEVLETLERiN- politikalarına satan, " MEMLEKET - TAYFASINA ", aşırı sinirlendim .._________________ /( onların ilk LAFI ,, " DEVLET- VE- MiLLETiMiZiN- BEKÂSI, için, bizim bunu böyle yapmamız, zaruri , idi " .. olur yanlışları onara söylendiğinde .. ANKARADA BABASI, MiLLi EĞiTiM BAKANLIĞI MENsubu olarak çalışan birisi olarak , memleketten bana vuran bir Piyango , BU- olurken ,, , _____/(BAŞKA- APAYRI- MEMLEKET -* MALiYETi- piyangolarının da bana vurmuş- olmasını - geçiyorum .. ) ,, .. B U- D E V L E T - V E - MiLLETi- İLE- MEMLEKET ve VATANIMIZ diyen, memleket- Tayfası ,, ,,k i m - BiLiR, K Ü R T - Vatandaşlarımıza neleri, fatura etmekle , meşguldü, acaba .. ________Y a p m a y ı n - etmeyin, bizleri başka DEVLETLERE, satmayın , diyenlerin her biri d e, MEMLEKETLEŞMEYE karşı geldiler diye , hapislere, atıldı ve yıllarca, da çıkartılmadılar .. ..Ş i m d i, d e , T.C. nin , BEKÂSI adına denilerek , aynı şeyler , çok daha büyük - boyutları ile gerçekleştirilip , kendi vatandaşlarına yapılıyor, yeni, MEMLEKET VE- MiLLET - TAYFASININ, aynı MODEL, ezberlenmiş- T.C. Memleket - koruma, reflexleri, babında ..____________________________________________________________ TÜRK DEVLETi, MiLLETi, tabii ki yaşamalıdır .. Ancak kendi vatandaşına , temellenebilerek .. onu Başka devletlerin , insafına, terk eden, vatandaşının Hakları ve yapacaklarını ,, BÜYÜK DEVLETLERE, satmaktan, çekinmeyen, " MEMLEKET - TAYFASI " ,, RANTINI , edinip - üretip - büyütemediği, bir - ÜLKEDE .._____________________________________________________________________________________________________________ TUNCAYCIĞIM , USA ya gidip de- , USA ' nın benim içime yerleştirdiği, kendi MALLARINI, orada onlar, için çalışıp da - ilerletemeyince ,,bu kez TÜRK- MiLLETi, ve MEMLEKETiNDEN, istifa ettim .. bu doğru bir YOL - AYRIMI idi .. Çünkü, ARTIK , b e n i m , temellerim U S A ' ya ,, kaymıştı ve , Milletle aynı tarafa gitmiyorduk ve, MEMLEKETiN- VE - MiLLETiN - kaynaklarının da , bana harcanması, da , Ahlaki, olmazdı .. BU , nedenle , BURS Falan da, istemedim, MiLLi,- DEVLET VE- MEMLEKETiNDEN ..__________________________________________________________ne yaptım peki, cıscıvlak , ÇAR-ÇIPLAK - kalınca .. çeşitli, yeteneklerimi , geliştirmeye zaman harcayabilirdim, çocukken yaptığım , gibi . ..DEVLETiM- bana YAZI yazmayı öğretmişti, bu bile küçümsenmeyip , kullanılmalı idi her gün .. oturdum her gün yazı da yazdım , sporda basketbol çalışmayı , bahçedeki POTADA, sürdürdüm .. Resme başladım ,, mühendislik okuluna, memleket Tiyatrosunda sosyal olabilmek için gittim , memleketin okulunu da bitirmeyi,de düşünmedim .. üniversiteyi bitirmeyi 16 seneye yaydım .. _________MEMLEKET VE MiLLETE , MALiYET oluşturmadan ,,babamın verdiği, harçlıklarla ,, MEMLEKETTEN, MAAŞ- da almadan , EVLENiP Devletten bana Kiralık ev -üret diye Memleket mensuplarını da zora koşmadan ,, evlenmeden ,, 34 yaşımı , da buldum .._______________________________________________________________ B U arada üniversitede her dersi 4-er kere dinleyip ,mühendislik bilgileri ve metodlarını ,, USA TARZI, bir PROJEYE, /(Sanatı- yenileyebilecek- bir PROJEYE ), tercüme edip uyguladım ,, özel bir YAZI- YAZMA- Formatı , icat ettim .. Y E N İ, bir sanat TARiHiNi, yeniden YAZDIM .. /(bu arada Lisede ve ORTA Okulda en çok sevdiğim ders de - t a r i h k e n ) .. Çocukken Müzik geçmişim nedeniyle de, ANKARA SENFONi, orkastırasında 30 senenmi geçirdim .. Y A N i, hayatımı daraltıp, köşeye sıkıştıracağıma, h e p- açtım, hep- genişlettim ,, hep çeşitlendirerek , estetize edip güzelleştirdim ..AKLIM ve ZEKA- kullanımım da buna yetti .._______________________________________________________________ÇOK ÇALIŞKAN, neredeyse USA çalışkanlık standartları üstünde , çalışma yeteneğim olduğu için de, 4- KiŞiLiKLİ, 4- sanatçı kadar çok çalıştım .. 4- Kütüpane dolusu YAZI- yazmışım .. 5000 TANE RESiM- yapmışım .. 300 tane kadar , Piyanoda serbest Doğaçlama,, MÜZiK-CD si - kaydım var .. her güm bir SAAT- spor yapmayı 60 senedir bırakmadım boşlamadım .. bana özel bir DANS geliştirdim .. ASIL BECERiMi, Mühendisliğimin asıl PROJE Ürettiği, a l a n ı ,, ,, RESiM, olarak bilirim ,belirlerim .. ..________________________ SONUNDA 6-7 senedir , PROJEDE sona geldim .. artık Teori ve UYGULAMALAR üretilmişlerdi ..BU PROJEYi, arayıp soranları bulmak , kalıyordu , geriye ..TOPLUMUNU bulmalıydım BU- PROJENiN .._______________________________________________________________ 8 senedir internette Projemi anlatıyorum .. BLOGUMDA , birer Dergi veya Makale Mahiyetinde, 550 tane sayfa, üretmişim bu sürede .. bas bas bağırıp PROJENiN , gideceği adresi arıyorum .. işin - ENTERESAN - yanı ,, ,,birilerinin bana BU -PROJEYİ, ısmarlamış- olduklarını , çoktan unutmuş olmaları .. ONLARIN , çocukları da babamız bir zamanlar böyle bir PROJEYi, TÜRKiYEYE - ısmarlamıştı , ne oldu üretildi mi, diye gelip , KAPIMI DA ÇALMADILAR .. ______ YANi - ORTAYA 40 senede üretilmiş, sahipsiz , -işvereni-ısmarlayanı -unutulmuş- zaman-aşımına-uğramış, serseri bir PROJE- inernette v e- ULUSLARASI sanat -FORUMLARINDA , SERSERi - M A Y I N- gibi, herkesi sinirlendirip , tedirgin de etmekte .. /( ÇÜNKÜ, , sanatta da her şeyde olduğu gibi , Memleketler , OKUL AÇIP - KENDi POLiTiKALARINA göre üretecek -insanları yetiştirirler .. onlar için bile bazı şeyler iyi gitmez ve MEMLEKET- SAHiPLERiNi, kendilerine yardım etmeye MEMUR etmeye de, onlar da uğraşırlar .. _______YANi Devlet birilerini , bir yönde , üretiyor ,,sonra da beni sen böyle ürettin ben şimdi para kazanamıyorum bunu düzelt diyorlar ve, DEVLETiN- ELiNi, kolunu da bağlıyorlar.. ________ H A N i- USA , DEVLETi, ,,b a n a - ve PROJEME- yatırım yapacak olsa ,, E L i N i- kolunu tutup bağlayacaklar bu onun açtığı OKULLARDA yetişmiş - olanlar ..___________________________________________________________________ Şimdi d e, ANKARA BOMBALAMALARINA , geçelim .. NEDEN OLUYOR BUNLAR - biliyor musun . USA ya onun Malını , ülkesine kadar gidip de, vermezsen,, O N U - ALMAYA, ,,bizzat KENDiLERi, gelirler,, H E R - T Ü R ,, yürüyen ve uçana binipte , gelip .. Çocukluğumuzda az mı oynardık, USA JUSMATININ, asker çocukları ile , Bizim Bloklarda , bizden çok USA çocuğu , vardı , evlerinden, çıkmazdık ..___________________________ Demem- O-DUR, ki, 7-sene , bağıdım durdum sanat tarihini yeniden yazdım diye ,, internette tabii ki, BU - USA- KOKAN- iyice ilerlemiş PROJE - mutlaka birilerinin dikkatini, çekmiştir .. BENDEN , bir Türlü alamayınca ,, /(USA'LI- öyle direkt de, isteyemez, ,, fakat bir yolla , gelir alır onu senden .. ) ..sanırım , , beni Türkiyeden USA ya, kaçmaya, , sığınmaya zorlamayı planlıyorlar .. /( sakın , ŞiZOFREN- deme, hemen , ŞAKA- yapıyorum ) .._______________________________________________________ Irakta da , öyle yaptılar ya,, MARDUK SÜMER-TABLETLERiNi, IRAK BAĞDAT MüZESiNDEN, alabilmek ,için, IRAKI işgal ettikleri bile söylenmedi , m i .. Ş i M D i, BOMBALAMALARI , bitirmenin bir YOLU, da belki ,, benim ABD ye, tüm ürettiklerimle birlikte , t e s l i m, edilmemden d e, geçiyor olabilir .. .. iLK- EN yakın, arkadaşım, " SARI- TUNCAY ", olarak, s e n in l e , bu yoğunlukta devlet ve memleket sorunlarının saçmasapan köklerinin izlerini sürdüğümüz , geliverdi birden , çocukken,,, aklıma - şimdi .. B U- kadar ince bir ,işi, senden başka kimseye d e, anlatamazdım .. _______ E N- ÇOCUKÇA- gibi olan şeyler, çocukluk, arkadaşından başka kime anlatılabilinir , k i .. Y A- BU- hakikatse, diye ,, şaşıp kalınabilinecek, bazı spesifik şeylere, d e- ateş, edebilmek, en azından, NiŞAN- ALIP .. d a.____________________________________________________________________________________________________________________NOT : Memleketten istifa edebilen, insanlar olmayınca , tüm MiLLET - BUGÜN d e, olduğu gibi, MEMLEKET VE- D E V L E T i N, SIRTINA DA, binince ,, ,, " MEMLEKET -TAYFASI ", N E- yapsın .. ..K i M- gelirse gelsin .. B U- DEVLET- BU- MiLLETiN- tamamını sırtında taşıyamaz .. " MEMLEKET - TAYFASI ", bu kadar ağırlık- zorluk ve Milletin Zorlamaları altından nasıl kalksın ..__________BATI Bizim gibi, AĞIR-MiLLET YAPILANMALARI, üretmediği, için, /( TARiH- boyunca giderek ağırlaşmış, zor ve fakat mükemmel bir Milletimiz var ancak, T.C. ye ağır gelir , BU- Milletin, istek ve arzularını taşımak .. .. ONU en ÇOK ve TÜM AĞIRLIĞI ,ile taşımaya and -içmiş AK Partiye bile ..A Ğ I R - gelmekte .. ) .. ancak MiLLET BU- YÜKÜN ALTINDAN, da , kalkacaktır , vesselam ..______________ ancak TOPLUM VE MEMLEKETTEN, v e- MiLLETTEN, istifalar , B U- Hükümetin yükünü biraz da olsa azaltıp- yumuşatabilecektir .. MEMLEKET- TAYFASNIN, sırtına ağırlığınızı vermeyebileceklerden iseniz, kendi Projelerinize yönelip, inin, DEVLETiMiZiN, sırtından, " L A T i F- ve d e, saygıdeğer, E F E N D i L E R . " .. _____________________________________________________________s e v g i l e r i m l e, gözlerinden öpüyorum s e n i ..
























Murat Oktay DanisGif Porn'un gönderisini paylaştı.
5 saat
,, KARLAR KADAR BEYAZ ve SOĞUK DiŞLER ,
ileriye ,
soğuk beyaz kulaklar geriye ,,
,,onlar ittirirler " beyaz -dişlerin tutuklamasını " ,ilerlemeye ..

















, hiç güleceğim YOKTU ..
TRUMP sürekli korkutuyor herkesi demek ki .. şovu ile ..










,, DÜNYADA MI , VATAN, istiyoruz , A H i R E T T E , m i - VATAN. .. __________Ülkenin yarısı , AHiRETTE - VATAN istemekte , gibi ,,yüzyıldır kesmiş umudunu .yüzünü AHiR-ETE , çevirmiş .. EZiLMiŞ k i, NE - EZiLMiŞLER - bu- topraklarda , yüzyıllardır .. ____________________..- ALEMSEL - ZENGiNLiKLi, AZGINLARIN - VATANI .. /( ezilenin AKLI - a z a r ,, ezilmesinin karşılığını da, Faizi ile, ister ,, kendisine - ödensin , bu Dünyanın, kaymaklarından, nerede -o - bol - kaynaklar , bizim Ülkede .. ) .. .. ? .. ______________bence sorunun özü- buraya temelleniyor .. ayrıca ,, MEMLEKET - AHiRET - yerine dönüşecek ve o zaman ödeşilecek , T . C , . ile, sanırım .. ______ NEDEN, BU ESKi- TOPRAKLAR DA, ,, " DÜNYADA VATAN , standardlarına kalkışıldı ,, zorlandı lar ..T.C. tarafından ........ ... olmayınca olmuyor .. Niye geçemedi Halkımız, Milletimiz, " DÜNYA-DEVLETi- Faziletine " ..d e- hep Devlete, küfrettik , hayatımızın, bir döneminde,, hepimiz d e.____________ B U TOPRAKLARI ,, " DÜNYAYI - VATAN " , bilemeyen insan sayımız çokmuş ,,/( BATILI da - AVRUPALI - da ,, Dünya kaynaklarını sömüremeyince ,,D Ü N YA - VATANINI - üretemiyor .. k e n .. bakın Avrupaya , göçmene verecek Dünyaları , y o k .. ) .._________ DÜNYAYI VATAN - bilememişiz ..T.C. bile yetememiş, bunu yaratabilmeye .. ...E , Adamların , yer üstü yer-altı zenginlikleri, çok olan ,, ülkeleri var - ve, onların bu kaynaklara temellenen , ; ,, GÜÇLÜ - - Devletleri var .. ________________________... B i z i m- TOPRAKLARA da ,ölüm kültürü , n ü - AHiRET - VATANINI, - yaşamak , düşüyor . Üleşince DÜNYAYI ..payımıza .. _____ V E - BU kalitede, bir DEVLET .. ______________ ,, " SELÇUKLU ANADOLU DEVLETiNE " ,, bir an önce RAZI- olabilsek d e, ; ,, tarih d e, bizi daha da , gerilere, geriletmese .. .._________BATILI DEVLETLERE REST - çeken, bu restin karşılığını , bizim canımızdan , ödeyecek .. .. Devletimizi küçültmeliyiz .. azıcık iç Disiplini i l e. diye düşünmekteyim .. /( T.C. bir iç- disiplini sade bir DEVLET , DIŞ-işleri politikasını , üretmişti , tarihin-ASIL -KIRILDIĞI- noktadaki L i D E R i, ile .. _____________________________ B U Gidişle - TARiH- bir DAHA- kırılır .. DEVLET, BELEDiYEDEN, küçük, olmalıdır .. BELEDiYE -kadar büyük devlete , İMPARATORLUK- derler .. ......... ,, var mı o kadar -PARANIZ, herşeyi, i M ' LEYECEK, kadar ..ki, " TANRI- TOR - ", olabilesiniz ..
not : Paylaştığım KARA sayfadaki beyaz yazıların, son CÜMLESiNi, paylaşmıyorum ..
,,
not : aslında DAVUT - OĞLU, A K P ,içerisinde ,  "  SELÇUKLU - TEORiSYENi " , olarak ,, yükselmişti .. /( Tabii damarına , fazla basılmazsa )  ..
..BÜYÜK - AYAKLARCA ..Leyla Yucel'in fotoğrafı.
Leyla Yucel
1 saat
seçimlerden sonra akp'ye oy verenler benim için vatana ihanet suçu islemislerdir demiştim. neden olduğunu anladınız mi şimdi?
































,,ŞiMDi BU TiMSAH BU PiTONU ,
,, içerden başlayıp da ,
YEMEZ M i ? ..

http://Ojatro.com http://Ojatroblog.blogspot.com Python eats alligator filmed by Heiko Kiera aka Ojatro, cocodrilos, pitones, cocodrilos, serpientes, florida...
YOUTUBE.COM






Yorum Gönder